וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שחקני ספרטק מוסקבה הוצאו מהסגל בגלל לייק באינסטגרם

דניס גלושאקוב ואנדריי יסצ'נקו עשו לייק לפוסט נגד מאמנם ולא יהיו בסגל למשחק נגד ראפיד וינה. לברון ג'יימס מוציא לדרך את סרט ההמשך של ספייס ג'אם, וגם: הקבוצה שנבנתה ביומיים בוויילס

צילום מסך

סרט ההמשך של ספייס ג'אם יוצא לדרך

לברון ג'יימס החליט לחבור לריאן קוגלר ולטרנס נאנס, והשלושה יעבדו יחד על סרט ההמשך של הקלאסיקה מ-1996. לפי ESPN, לברון חיזר בעצמו אחר קוגלר, לאחר שה"פנתר השחור" אותו ביים גרף למעלה מ-1.3 מיליארד דולר ברחבי העולם. "אהבתי את החזון שלו", אמר ג'יימס, שהתחייב לפני מספר שנים להיות חלק מסרט ההמשך. "ספייס ג'אם" המקורי נחשב לסרט הכדורסל המצליח בכל הזמנים, לאחר שגרף 375 מיליון דולר.

כולם מנסים לקבל תפקיד אורח

הקלף שנמכר ב-125 אלף דולר

קלף מעונת הרוקי של מג'יק ג'ונסון ולארי בירד נמכר במכירה בפומבית בסכום של 125 אלף דולר. הקלף היקר בכל הזמנים הוא זה של לו אלסינדור מ-1969, שנמכר בקצת יותר מחצי מיליון דולר.

קרבות בין אוהדי מנצ'סטר סיטי וליון אמש

היי, רוצים לשחק כדורגל אצלנו?

סיפור משעשע מווילס: קבוצת חובבים, יניסדו וולפר, שלא מחזיקה בקבוצת נוער, הופתעה לשמוע שהיא הוגרלה למשחק נגד בריטון פארי במסגרת הגביע הוולשי לנוער. אז מה היא עשתה? היא פנתה בחשבון הטוויטר שלה לצעירים בני 16-18 המעוניינים לשחק במדיה, ולהפתעתה זכתה למאות תגובות של צעירים שהגיעו להיבחן על מנת להיכנס לסגל. בסופו של דבר, יומיים אחרי שפורסמה ההודעה, יניסדו בנתה סגל המורכב משחקנים שהגיעו להיבחן והם יפגשו במדיה את בריטון ב-7 באוקטובר. מדהים.

לייק קטלני

שחקני ספרטק מוסקבה הקפטן דניס גלושאקוב ואנדריי יסצ'נקו הופתעו לשמוע שהם לא בסגל למשחק הליגה האירופית הערב נגד ראפיד וינה. הסיבה? השניים עשו 'לייק' באינסטגרם לפוסט אשר נכתבו בו מספר משפטים נגד מאמנם, מאסימו קררה. בפוסט, שנכתב על ידי אוהדים, היה כתוב: "קררה אינו מסב לנו אושר. כמה חרפות עוד נעבור בגללו?" גלושאקוב ויסצ'נקו, בגלל לייק, ייאלצו לצפות בקבוצתם על אזרחי.

שחקן נבחרת ברזיל וויליאן, שחקן נבחרת רוסיה דניס גלושאקוב. AP
והכל בגלל לייק. גלושאקוב במדי נבחרת רוסיה/AP

סטיב מקלארן מדבר על תומר חמד ויום כיפור

מוכנים למפגש של ג'ורדי קרויף עם ערן זהבי?

טראש טוק קטלני בין ג'ו אינגלס ובלייק גריפין

לא פשוט להיות אבא, סטפן קרי

הקמע של קולורדו, צ'יפ, ניסה לירות חולצות לקהל, אך במקום זאת ירה לעצמו במקום רגיש במיוחד

פספסת, חבוב

האיש שגנב את ההצגה במשחק בין ברדפורד ורדינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully