וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן: "אנחנו זקוקים ליותר יציבות", אזולאי: "מרגיש מוערך השנה"

20.9.2018 / 9:30

מאמן וקשר מכבי חיפה ערכו מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הביתי בשבת נגד מכבי פתח תקוה (19:45, ספורט 3). ההולנדי על סיידובה סומא: "הוא מהיר, טכני, ויודע גם לכבוש שערים"

שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי. שלומי גבאי
מרגיש בנוח בעמדה החדשה. שלומי אזולאי/שלומי גבאי

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:45, ספורט 3) במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. הירוקים מגיעים להתמודדות אחרי 1:1 בחוץ עם בני יהודה, כשהם ממוקמים במקום השישי בטבלה עם ארבע נקודות. הם ינסו להשיג ניצחון ליגה שני העונה ולהתקרב עוד יותר לחלק העליון של הטבלה.

פרד רוטן אמר: "אנחנו זקוקים ליותר יציבות. המטרה היא שנהפוך לקבוצה שקשה לנצח. ניתחתי את המשחק הקודם, היו חלקים טובים יותר וטובים פחות שצריך לשפר. אם כובשים מנצחים, וזה אומר שאנחנו צריכים ליצור יותר מצבים. במשחק הקודם הגענו להרבה מצבים ולא ניצלנו אותם. סיידובה סומא יהיה בסגל לראשונה, הוא כשיר ויהיו לנו יותר אפשרויות במשחק הזה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה מאוכזבת מהתנהלותו של אופיר מזרחי, בן שהר עשוי להגיע בינואר
מכבי חיפה: שחר שוחח עם אלאך ובן דב. מזרחי ממתין לאור ירוק לעזוב

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן. שלומי גבאי
מחפש ניצחון ליגה שני העונה. פרד רוטן/שלומי גבאי

ההולנדי המשיך ואמר: "זה טוב שיש תחרות בהרכב. בהמשך גם מיכיל קראמר יחזור ותהיה לנו תחרות טובה. לא מפסידים או מנצחים את הליגה במשחק אחד. נצטרך לחיות ממשחק למשחק. המשחק החשוב ביותר הוא הקרוב ביותר". על סיידובה סומא: "יש לו מהירות טובה, הוא יודע לשמור על הכדור ולמצוא אופציות מסירה והוא טכני מאוד. הוא גם יודע לסיים ולכבוש שערים. הוא יכול לשחק בהמון עמדות: כסוג של שחקן כנף, בקישור, ובהתקפה. הוא ייתן לנו אפשרויות נוספות".

שלומי אזולאי הוסיף: "אנחנו תמיד מרגישים פייבוריטים עם הקהל שלנו ורוצים לנצח את המשחק. יש אכזבה מסוימת מהמשחק נגד בני יהודה, אבל ננסה להמשיך להשתפר. אנחנו רוצים לנצח ולצאת לדרך חדשה". על העמדה החדשה אמר: "זה היה שינוי בשבילי, אבל אני מדבר ומתייעץ עם שחקנים ומאמנים ומרגיש עם הזמן הרבה יותר טוב. בהתחלה היה קשה, אבל אני מרגיש שזה משתפר. רוב הסגל מהעונה שעברה נשאר וזה עוזר לנו. סרט הקפטן? הוא מוסיף לי, אבל יש הרבה מנהיגים בקבוצה שלנו. כל אחד צריך להיות אחראי ומנהיג בעצמו. אני מרגיש מוערך מאוד השנה ואני שמח על זה". על זימון אפשרי לנבחרת: "ברור שזה חלום להגיע לנבחרת, אבל זו החלטה של המאמן. אעשה ככל שביכולתי כדי שזה יקרה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה מאוכזבת מהתנהלותו של אופיר מזרחי, בן שהר עשוי להגיע בינואר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully