וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יוי: "ה-NBA מפתה, אבל אני רוצה לפרוש בריאל מדריד"

כוכב הבלאנקוס נחוש להישאר במדים הלבנים למשך שארית הקריירה: "רוצה להישאר כאן ולהמשיך לנצח. שחקן אחד לא יוכל להחליף את דונצ'יץ'". שבד זועם: "מצפים שנבחר בין הקבוצה לנבחרת"

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא הולך לשום מקום. יוי/רויטרס

פחות או יותר מדי קיץ, נאלץ סרחיו יוי להחליט האם הפעם יהיה זה הקיץ בו הוא עוזב את ריאל מדריד ל-NBA. הזכויות על כוכב הבלאנקוס שייכות ליוסטון, אולם מדי קיץ, יוי מחליט להישאר ביבשת הישנה. כך היה גם הפעם, וכך, לפי דבריו, יהיה גם בעתיד.

"האם ארצה לפרוש בריאל מדריד? כמובן", אמר לתקשורת הספרדית. "יש לי חוזה ארוך ואני רוצה לספק עונה מצוינת. כמובן שקשה לסרב ל-NBA, כי זה מפתה בכל מיני רמות שונות, אבל כבר הסברתי פעמים רבות שאני שמח מאוד בריאל מדריד, אני רוצה להישאר כאן ולהמשיך לנצח".

על עזיבתו של לוקה דונצ'יץ' ל-NBA אמר הגארד שהתאושש בשנה שעברה מפציעה קשה: "את לוקה אי אפשר להחליף בשחקן אחד, כי הוא שחקן ייחודי, אחד מאלה שמגיעים כל 20-30 שנה. כולנו נצטרך לקחת צעד קדימה כדי לדאוג שהיעדרותו תהיה פחות ברורה".

* שחקן נוסף שעורר עניין ב-NBA הוא אלכסיי שבד, שבחר בסופו של דבר להישאר בחימקי מוסקבה. אמש, הביע הגארד הנהדר ביקורת לגבי חלונות מוקדמות אליפות העולם של פיב"א, שמתנגשות עם ההכנות של חימקי לפתיחת העונה: "אני מקווה שרוסיה תעפיל, אבל לא יודע אם אשחק בנבחרת במהלך העונה. הייתי רוצה לשחק גם בנבחרת וגם בקבוצה, אבל לא אני אחליט. שמים אותנו במצב שצריך לבחור, וזה לא צריך להיות ככה".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • סרחיו יוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully