וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פר מרטסאקר: "עזיבתו העצובה של ונגר היתה גם באשמת השחקנים"

קפטן ארסנל לשעבר, שפרש והפך לראש מחלקת הנוער, הביע חרטה על סוף דרכו של המנג'ר האגדי: "אף אחד לא היה מסוגל להצליח יותר עם הקבוצה הזאת. כשלנו בזמן שהוא גיבה אותנו"

פר מרטסאקר בלם ארסנל. רויטרס
ונגר היה ראוי ליותר. מרטסאקר/רויטרס

בקיץ החולף נפל דבר בארסנל: אחרי 22 בתפקיד, ארסן ונגר עזב את המועדון, לשמחתם של אוהדים רבים ולצערם של אחרים. פר מרטסאקר, ששיחק תחת המאמן מ-2011 ועד 2018 ואף שימש כקפטן, הביע חרטות על סוף דרכו של המנג'ר האגדי.

"הופתענו", סיפר ל-ESPN. "הוא נכנס לחדר ההלבשה ואמר שהוא וההנהלה החליטו שיעזוב בסיום העונה. זה היה רגע עצוב, כי חשתי שתרמתי לזה. עזיבתו היתה גם באשמת השחקנים, כי היו לנו הרבה הזדמנויות להשיג תוצאות טובות יותר. כשלנו, בזמן שהוא גיבה אותנו. אני הראשון שהרגיש שהייתי צריך להגיד משהו, והתחרטתי על כך. היה חשוב עבורו שנהיה לצידו".

מרטסאקר, שהפך לראש מחלקות הנוער של ארסנל לאחר שתלה את הנעליים, דחה את הטענות לפיהן עזיבתו של ונגר היה מאוחרת מדי: "ממש לא, אפילו לא מאוחרת מדי בשנייה. ברגע שהוא הודיע על עזיבה, כל האווירה השתנתה. כולם אמרו איזה איש גדול היה, איך שינה את המועדון. אי אפשר היה להשיג הצלחה גדולה יותר עם הקבוה הזאת. עזיבתו היתה מכובדת, הוא עזב כמו אגדה".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully