וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "חבל שספגנו ממצב נייח". איינבינדר: "היו כמה ימים מוזרים"

17.9.2018 / 23:10

מאמן בית"ר ירושלים לא נשמע שבע רצון אחרי נקודת הליגה הראשונה של הקבוצה העונה, ב-2:2 מול הפועל חיפה. הקשר, שערך בכורה מחודשת והצטיין בין שני בישולים, שיתף בתחושות לאחר המעבר מבאר שבע

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים קטעה הערב (שני) רצף של חמישה הפסדים והשיגה נקודת ליגה ראשונה העונה. זאת לאחר שסיימה ב-2:2 בחוץ מול הפועל חיפה. ראדו גנסארי העלה את הפועל חיפה ליתרון, עידן ורד (40) ואור אינברום (64) הפכו, אבל בן אז'ובל שכבש שניות לאחר שנכנס כמחליף סידר חלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון אמר בסיום: "אסור לשכוח שהפועל חיפה היא קבוצה טובה. במחצית הראשונה היו לנו יותר בעיות. אבל בהמשך חזרנו למשחק והובלנו. קיבלנו גול ממצב נייח וחבל. אבל שתי הקבוצות באו לשחק כדורגל התקפי והיה משחק טוב. הכנסתי את ערן לוי כי סילבסטר היה מבולבל עם הכדור היום. העדפת סירושטיין בהרכב על פני טל בן חיים? זה מה שראיתי באימונים וזה מה שעשיתי. הטובים משחקים. אותי תמיד בוחנים ובאופן כללי יש עוד הרבה מקום לשיפור ואנחנו נעשה את זה".

עוד בנושא
סיכום החלון: הפועל באר שבע הוציאה מעל 4 מיליון יורו, בית"ר עם 13 החתמות
הפועל באר שבע רכשה את דיא סבע תמורת 2.2 מיליון יורו: "מרגיש כבר את הטירוף בעיר"
חלון ההעברות נסגר: מכבי נתניה התחדשה, בן שהר נשאר בבאר שבע

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין ללא ניצחון העונה. גיא לוזון/ברני ארדוב

דן איינבינדר, שסיים עם שני בישולים בבכורה המחודשת: "גם מבחינה אישית וגם קבוצתית אפשר לקחת דברים טובים. חזרנו מפיגור, ספגנו גול שלא היינו אמורים לספוג, אבל נהיה חיוביים, נביא את האנרגיות מהיום למשחק הבא". על המעבר מבאר שבע: "היו כמה ימים מוזרים אבל אלה דברים שקורים לשחקנים, ולבני אדם, ואלה מה שמעצב אותנו, ואנחנו מסתכלים קדימה, על העתיד בבית"ר. הייתה לי עונה מדהימה בבאר שבע, זכינו באליפות, אבל עכשיו אני פה, במועדון שבו גדלתי, במועדון שבו אני מרגיש בבית, קיבלתי חיבוק חזק מכולם. הדבר היחיד שאני חושב עכשיו זה שאני שמח שאני פה, ושאני רוצה להעביר לקבוצה דברים חיוביים".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הייתה עונה מדהימה בבאר שבע". איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully