וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת כדורמים הנשים עד גיל 19 סיימה שביעית באליפות אירופה

17.9.2018 / 6:40

הנבחרת הביסה את צרפת 3:13 (0:4, 1:4, 0:4, 2:1) במשחק הנעילה של הטורניר. מרים בוגצ'נקו הצטיינה עם ארבעה שערים. המאמן דימיטיריס מברוטאס: "הישג גדול, אנחנו בדרך הנכונה"

נבחרת כדורמים.
הישג מרשים. נבחרת הנערות חוגגת

נבחרת הנשים בכדורמים עד גיל 19 סיימה אמש את אליפות אירופה במקום השביעי המכובד אחרי ניצחון מוחץ 3:13 על צרפת במשחק הנעילה על המיקום. מרים בוגצ'נקו הובילה היום את רשימת המבקיעות עם 4 שערים, אביגיל פליקס 3, ניבי ורדי ונופר הוכברג 2, ענבר פינצ'ובסקי והילה פוטוריאן 1.

שנה לאחר שרוב שחקניות הסגל סיימו במקום העשירי את אליפות אירופה עד גיל 17, הן משדרגות מיקום ביבשת היום במדיירה, פורטוגל. שבע מהשחקניות היו שותפות אף להישג ההיסטורי של נבחרת הבוגרות בברצלונה הקיץ, מקום עשירי באליפות אירופה נשים. הנבחרות בכל הגילאים משתייכות לפרויקט אולימפיאדת פריז 2024 של איגוד הכדורמים, משרד הספורט והוועד האולימפי, ואשר עליו מופקדים המאמן היווני דימיטריס מברוטאס ועוזרו הסרבי מילוש ברדיץ.

המאמן דימיטיריס מברוטאס: "הישג גדול לסיים מקום אחד אחרי נבחרות הדרג הראשון. אנחנו על הדרך הנכונה אל עבר העתיד. המקום ה-7 גורם לנו להיות גאים מאוד אבל באותה עת גם לחוש אחריות גדולה. אנחנו חייבים להמשיך באותה דרך של עבודה".

יו"ר האיגוד וחברת הנהלת הוועד האולימפי רויטל גלוסקא כהן: "הישג גדול מאוד לישראל ולספורט הישראלי. כבוד עצום מגיע לשחקניות ולצוות המקצועי. נמשיך להציב יעדים ולכוון גבוה. יש לנו מטרה ונעשה הכל כדי להשיגה. שנה טובה וגמר חתימה טובה לעם בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully