וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש נציג ישראלי: ננו גינזבורג ונבחרת צ'כיה ניצחו בבוסניה ועלו למונדובאסקט

גינזבורג ושחקניו השיגו 80:85 מתוק והבטיחו את מקומם באליפות היוקרתית. סאטורנסקי להט עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. גם יוון עלתה אחרי 85:86 על הבאזר בגאורגיה (31 לקלאתיס)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא יהיה במונדובאסקט. ננו גינזבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל לא תהיה במונדובאסקט בשנה הבאה, אבל נציג ישראלי דווקא יהיה. ננו גינזבורג הוליך הערב (ראשון) את נבחרת צ'כיה ל-80:85 דרמטי בבוסניה, ניצחון שמבטיח לנבחרתו מקום באליפות שתיערך בשנה הבאה בסין.

המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, אבל צ'כיה הצליחה לנפק 25 נקודות ברבע הרביעי המכריע כשמי שניצח על ההצגה היה הכוכב הגדול תומאש סטרונסקי שהיה קרוב לטריפל דאבל עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בלייק שילב המתאזרח הוסיף 20 נקודות לצ'כים, שניצחו למרות משחק חלש של יאן וסלי הכוכב של פנרבחצ'ה שסיים את המשחק עם 3 נקודות בלבד ב-17 דקות.

ניק קלאת'יס שחקן נבחרת יוון. GettyImages
שיתוף הפעולה ביניהם סידר ליוון סל ששווה מונדובאסקט. קלאתיס ופפאניקולאו/GettyImages

אבל עם כל הכבוד לצ'כיה, ה-משחק הכי דרמטי של הערב נערך ב"בית הישראלי" כאשר יוון ניצחה בגאורגיה 85:86 בזכות סל ניצחון דרמטי על הבאזר של קוסטס פפאניקולאו, שקיבל אסיסט מניק קלאתיס הרכז הפנטסטי שהוכיח שוב איזה שחקן גדול הוא כשהוא מסיים את המשחק עם מספרים מפלצתיים של 31 נקודות (60 אחוז מהשדה), 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. פפאניקולאו סיים עם 15, 14 לסלוקאס. מנגד, טוקו שנגליה הנהדר הוביל את הגאורגים עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים אבל החטיא את כל חמש הזריקות שלקח מחוץ לקשת. מאט ג'נינג לעומתו צלף ארבע שלשות בדרך ל-17 נקודות ונתן עוד משחק מצוין אחרי ההצגה שלו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully