וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת קרואטיה עלתה לגמר גביע דייויס ותשחק נגד צרפת

בורנה צ'וריץ' ניצח 7:6 (0), 1:6, 7:6 (11), 1:6, 3:6 את פרנסיס טיאפו במשחק הגורלי וסידר לקרואטים 2:3 מול ארצות הברית בדרך לשחזור גמר גביע העולם בכדורגל מהשנה, לראשונה בהיסטוריה

בורנה צ'וריץ' טניסאי נבחרת קרואטיה. רויטרס
צ'וריץ'/רויטרס

נבחרת קרואטיה עלתה הערב (ראשון) לגמר גביע דייויס. הקרואטים יפגשו שם את צרפת, שהשלימה כבר אתמול ניצחון מול ספרד במה שיהיה שחזור גמר גביע העולם בכדורגל וייערך בצרפת. אגב, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שגמר גביע העולם בכדורגל וגמר גביע דייויס מורכב מאותן נבחרות באותה שנה. גם זה הישג מרשים. זה גמר שני של קרואטיה בשלוש השנים האחרונות.

הקרואטים עשו את זה בצורה הכי דרמטית ומרתקת שיש בזאדאר עם 2:3 מול ארצות הברית. המארחת עלתה ל-0:2 אחרי יום המשחקים הראשון בשישי, בשבת הצליחו האמריקאים לצמק ל-2:1 בזכות ניצחון בזוגות והיום הצליח סם קוורי (61) להפתיע את המדורג שישי בעולם מארין צ'יליץ' עם 7:6 (2), 6:7 (6), 3:6, 4:6 ושלח את ההתמודדות כולה למשחק מכריע.

בורנה צ'וריץ', המדורג 18 בעולם, הגיע אל המשחק החמישי כפייבוריט מול פנרסיס טיאפו (40), אבל נקלע לפיגור. למרות זאת הוא הצליח להתאושש ונתמך בקהל הביתי כל הדרך ל-7:6 (0), 1:6, 7:6 (11), 1:6, 3:6.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully