וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט הודיע רשמית: שידורי HD בכל הפלטפורמות, וערוץ חדש - 5STARS

ערוץ הספורט הודיע על חידוש, שבמסגרתו ישודרו כל ערוצי ספורט 5 ב-HD בכל הפלטפורמות. כמו כן צפוי לעלות ערוץ 4K, ובמקביל יעלה 5STARS - ערוץ תוכן חדש עם "שידורים ישירים מהארץ ומהעולם"

לוגו ערוץ הספורט.
מה יהיה בערוץ 5STARS?

ערוץ הספורט הודיע היום (ראשון) רשמית על החידושים המתוכננים. על פי ההודעה, "ערוץ הספורט יעביר את 5SPORT ו-5PLUS לשידור באיכות HD - (היי דפינישן, High Definition) בכל פלטפורמות השידור שלו - HOT, פרטנר tv, סלקום tv ו-yes. בכך ישלים הערוץ מהלך שבו כל ערוצי הספורט מבית ערוץ הספורט יועברו ב-HD". כידוע, עד עתה ערוץ הספורט גבה סכום נוסף על הערוץ שבאיכות HD.

בנוסף בערוץ הספורט מתכננים להשיק ערוץ 4K - על פי ההודעה, מדובר ב"ערוץ ספורט חדש שיביא את תכני הפרימיום של מיטב המפעלים בבעלות הערוץ באיכות שידור אולטרה HD. הערוץ יחל לשדר את ליגת האלופות ואת מירוץ הפורמולה 1, המופקים באיכות זו ובהמשך יתווספו תכנים בינלאומיים נוספים וכן הפקות מקומיות ב-4K של ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל ועוד".

עוד נמסר כי "את מקומו של 5SPORT-HD יתפוס ערוץ הפרימיום 5STARS - ערוץ תוכן חדש מבית ערוץ הספורט שיעביר מגוון רחב של תכנים חדשים ובלעדיים שאינם משודרים במקביל בערוצים הנוספים מקבוצת ערוצי ספורט 5, ביניהם: משחקי הפועל ירושלים בכדורסל ומשחקים נוספים מליגת האלופות, ליגת העל בכדורסל, הליגה הצרפתית, ליגת האלופות בכדורסל, הליגה הלאומית בכדורגל, ווימבלדון, אימונים רשמיים של פורמולה 1, טורנירי ESPORTS מהעולם ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully