וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "נבחרת גרמניה מצוינת, זה ממש לא רק דניס שרודר"

16.9.2018 / 8:19

ישראל תעלה למשחק נגד גרמניה בלייפציג (19:00, ספורט 5) בניסיון להשאיר סיכוי להעפיל לאליפות העולם. הקפטן למשחק מנסה להרגיע: "עשינו הכנה טובה". רובין בנצינג התווסף לסגל הגרמני

בר טימור שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אתגר עוד יותר גדול. בר טימור/קובי אליהו

נבחרת ישראל תעלה הערב (ראשון) למשחקה השמיני במוקדמות אליפות העולם 2019 כשתתארח בלייפציג אצל נבחרת גרמניה (19:00, שידור ישיר בספורט 5). הנבחרת של עודד קטש מגיעה למשחק אחרי ההפסד לגאורגיה ביום חמישי, ובידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון מפתיע תחסל כמעט באופן סופי את סיכויי העלייה לאליפות העולם.

בנבחרת היו אופטימיים עד אתמול לגבי הסיכוי שגל מקל ישחק הערב, והוא אף ערך שני אימונים קלים, אך הוחלט לבסוף שלא לסכנו כשהתברר שהוא לא כשיר במאה אחוזים, ולנצל את כל השחקנים הכשירים. עידן זלמנסון, שלא התלבש במשחק הקודם, יירשם ויהיה חלק מהמאמץ לעצור את הקו הקדמי האיכותי של גרמניה. בר טימור יחליף את מקל בתפקיד הקפטן, וינסה לעזור לתמיר בלאט במשימה העיקרית שהטיל עליהם קטש - לשלוט בקצב המשחק, להאט כמה שיותר את דניס שרודר, ולמעט באיבודי כדורים.

"נחנו טוב אחרי המשחק האחרון, עשינו הכנה טובה, זה אנחנו שאנחנו קצת פצועים וחסרים אבל נעשה הכי טוב שלנו נבוא לשחק חזק, נשאר במשחק וננסה לנצח", אמר טימור לקראת המשחק, "נחליף על שרודר כמה שיותר הגנות, ננסה כמה שומרים, הם נבחרת מצוינת זה לא רק הוא, הם משחקים הרבה זמן ביחד. קפטן, זה שמח ומרגש, חבל שאלה הנסיבות, הייתי שמח שהוא היה איתנו אבל זה כבוד גדול".

נבחרת גרמניה ככל הנראה תזכה הערב לעידוד של אולם מלא ב-6,000 אוהדים משולהבים. ניצחון של הגרמנים יעלה אותם כבר בתום המשחק לאליפות העולם, ויהפוך אותם לאחת הנבחרות הראשונות שמשיגות את ההישג המכובד. גרמניה ניצחה את כל שבעת משחקיה עד כה במוקדמות, כולל ניצחון כפול על סרביה, כשביום ראשון היא הביסה 43:86 את אסטוניה בחוץ. כוכב הנבחרת הוא כמובן דניס שרודר, שחקנה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר מהעונה הקרובה, ולצידו משחק שחקן NBA נוסף - מקסי קלבר מדאלאס. שחקנים מובילים נוספים הם יוהנס פויגטמן הגבוה, דנילו בארתל וקארסטן תאדה. למשחק הנוכחי התווסף גם רובין בנצינג שלא היה חלק מהסגל נגד אסטוניה.

הסגל הגרמני למשחק: נילס גיפי, יוהאנס פויגטמן, איסמט אקפינר, קארסטן טאדה, רובין בנצינג, באסטין דורט, דניס שרודר, דנילו בארתל, מקסי קלאבר, יוהאנס ת'ימן, מאיק צירבס, אנדראס אובסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully