וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קטי ספיצ'קוב סיימה במקום החמישי בתחרות הקדם אולימפית ביפן

הגולשת מהמרכז לחינוך ימי אילת הייתה הבכירה מבין הישראליות, כשמאיה מוריס השתתפה אף היא בשיוט המדליות וסיימה במקום ה-10. אופק אלימלך תפס את המקום השביעי אצל הגברים

צילום ועריכה: קובי אליהו

הגולשת קטי ספיצ'קוב, מהמרכז לחינוך ימי אילת, סיימה הבוקר (שבת) במקום החמישי הכללי את התחרות הקדם אולימפית בגלשני RSX שננעלה ביפן והתנהלה בשיטה ובתנאים בהם ייערכו המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. שלושה ישראלים בסך הכול לקחו חלק בשיוט המדליות של התחרות, כשמאיה מוריס התחרתה עם ספיצ'קוב וסיימה עשירית, בעוד אופק אלימלך אצל הגברים השיג את המקום השביעי.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אופק אלימלך. איגוד השייט,
ראשון מבין חמשת הגברים הישראלים. אופק אלימלך/איגוד השייט

ספיצ'קוב העפילה לשיוט המדליות עם 43 נקודות שליליות והיתה בתמונת הזכייה האפשרית במדליה. את המדל רייס היא סיימה במקום החמישי מבין 10 מתחרות מהבכירות בעולם וסיימה את התחרות באותו מקום עם 53 נקודות שליליות, ובמרחק שש נקודות שליליות ממדליית הארד. מוריס, חברתה לנבחרת הנשים של ישראל בהדרכת המאמן פייר לקוט, תפסה את המקום השישי בשיוט המדליות וכאמור סיימה עשירית. נוי דריהן סיימה את התחרות במקום ה-14 מבין 30 גולשות.

בין הגברים, הצליח אופק אלימלך מאילת להמשיך ולהתקדם. אלימלך עלה לשיוט המדליות מהמקום ה-10 וסיים אותו במקום השישי, מה שהקפיץ אותו למקום השביעי בסיכום הכללי של התחרות הקדם אולימפית עם 77 נקודות שליליות.

תוצאות נוספות של גולשי נבחרת הגברים של ישראל, בהדרכת המאמן הלאומי גור שטיינברג: יואב כהן 21, יואב עומר 22, תום ראובני 24 ושחר צוברי 26 מבין 40 מתחרים.

בדגם הלייזר סיים שגיא גלנץ במקום ה-36 בכללי מבין 59 מתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully