וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: סומא לא בסגל. וייסמן ומנחם ימשיכו בהרכב

קשר הרכש לא יכול לשחק משום שהירוקים עדיין לא הגיעו עם קאיו לסיכום סופי על התרת חוזהו. מאנג'ק צפוי לפתוח. קוויאר יפתח אצל אבוקסיס, שיעלה עם שלושה בלמים (א', 20:30, ספורט1)

מחזור 3הסתיים16/09/2018
בני יהודה תל-אביב
  • שועה (6)
1:1
  • (13) מנדז'ק
מכבי חיפה
קובי אליהו

בני יהודה

בני יהודה תנסה מחר לרשום את הניצחון הראשון שלה בליגה על מכבי חיפה. הכתומים בונים על המאזן המצוין שיש למאמן יוסי אבוקסיס נגד הירוקים. קרלוס קוויאר יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי בני יהודה כשיתפוס את מקומו של דן מורי המורחק במרכז ההגנה, לצדם של איציק עזוז ודניאל פישר. אבוקסיס עדיין מתלבט האם לפתוח עם מתן בלטקסה כמגן השמאלי או עם בן תורג'מן. שאר ההרכב אמור להיות זהה לזה שפתח מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, כשאיסמעילה סורו שהיה בספק גם יפתח במרכז המגרש.

שחקן בני יהודה קרלוס קוויאר. קובי אליהו
בכורה במדים הזהובים. קוויאר/קובי אליהו

מכבי חיפה

אחרי הניצחון על אשדוד, במכבי חיפה מקווים להשיג מחר (ראשון) ניצחון נוסף על בני יהודה. הרכב החדש סיידובה סומא לא ייכלל בסגל למשחק כשבמועדון ממתינים לחתימת הסכם הפיצוי עם קאיו, שצפוי לעזוב כבר מחר. יחד איתו, מי שלא יהיה בסגל הוא אופיר מזרחי, שכזכור סוכניו שוחחו עם אנשי מכבי חיפה בשבוע שעבר וביקשו לבדוק אפשרות להעבירו לקבוצה אחרת, כשהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים הוזכרו בשיחה כמועמדות לקלוט אותו. גם רמי גרשון בחוץ בגלל פציעה.

כזכור, במהלך השבוע התברר שז'ורז' מאנג'ק כשיר למשחק ונראה שיפתח בהרכב, כשהיום הוא תורגל לסירוגין עם נטע לביא. רוטן לא תרגל שינויים בהרכב ביחס לניצחון האחרון. שון וייסמן שפתח במשחק האחרון שוב יפתח בהרכב. אעיד חבשי וגיא חיימוב ימשיכו גם הם בהרכב לאחר שערכו אימון ראשון מאז חזרתם מהנבחרת.

במכבי חיפה, ששלחה שני סקאוטים לבלגרד במטרה לקבל החלטה על עסקת סומא, ציינו כי קיבלו המלצות חמות מאנשי פרטיזן בלגרד. מי שהמליץ לקבוצה היה ולדימיר סטויקוביץ', שוער פרטיזן ונבחרת סרביה, שאמר לאנשי המועדון: "הרבה זמן לא היה שחקן כזה בקבוצה שלכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה סיידוסבה סומא. אתר רשמי
עדיין לא יתלבש. סומא/אתר רשמי

טריוויה

* יהיה זה המפגש ה-120 בין הקבוצות במסגרת ליגה (כולל שני משחקים בליגה הארצית). המאזן עד כה: 28:61 למכבי חיפה בניצחונות, ועוד 30 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה לא ניצחה את בני יהודה בשבעת מפגשי הליגה האחרונים, מאז הצמד של רובן ראיוס ב-0:2 בבלומפילד בדצמבר 2013.

* יוסי אבוקסיס ניצח את מכבי חיפה בכל ששת המשחקים האחרונים בהם אימן מולה (ארבעה עם סכנין ושניים עם בני יהודה) ולא הפסיד לה בשבעה משחקים כמאמן בני יהודה (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* אם תנצח, בני יהודה תגיע ל-200 ניצחונות בימי ליגת העל (מאז 1999/00). היא תהיה הקבוצה השביעית שרושמת את ציון הדרך הזה.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 6070

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully