וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה: "דיא סבע כנראה עובר לבאר שבע"

מלך שערי העונה שעברה צפוי לחתום במדי האלופה ולא השתתף באימון המסכם של נתניה (א', 19:00 5+ לייב). אולסק ייעדר, מאמץ אחרון לרכוש את מוגרבי. ברטקוס צפוי לפתוח בשער המארחת

מחזור 3הסתיים16/09/2018
עירוני קרית שמונה
  • גרסיה (60)
0
    מכבי נתניה
    עריכת וידאו: ניר חן

    עירוני קרית שמונה

    השוער הליטאי זיגוס ברטקוס צפוי לפתוח בשער במשחק הביתי מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) נגד מכבי נתניה וזאת למרות שנחת רק אתמול בארץ. בקרב השחקנים הייתה הפתעה כאשר השוער החדש שהגיע מז'לגיריס תורגל בהרכב, אך ייתכן כי ברגע האחרון תשונה ההחלטה.

    גם הקשר האלבני ואלון אחמדי עשוי להיות בסגל, כאשר בקרית שמונה מבינים שהפסד למכבי נתניה עשוי להוביל לכדור שלג שיהיה קשה לצאת ממנו. "חשוב מאוד לביטחון שלנו שננצח", אמר שחקן בקבוצה. "כולם מבינים שהעזיבה של נייג'ל האסלביינק הותירה חלל גדול, אבל נוכל להתגבר עליה".

    עוד בנושא:

    עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
    התקדמות משמעותית במו"מ בין הפועל באר שבע למכבי נתניה על דיא סבע
    מכבי נתניה הודיעה: החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי סיכם לעונה

    מכבי נתניה

    דיא סבע לא הגיע היום (שבת) לאימון המסכם של מכבי נתניה לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה ומחר צפוי להפוך לשחקן הפועל באר שבע. מלך שערי העונה שעברה נכח אתמול באימון, אבל לא השתתף בו והמאמן סלובודן דראפיץ' אמר בנוכחות השחקנים: "דיא כנראה עובר להפועל באר שבע ביום ראשון".

    בנתניה מקווים שלמרות המבוי הסתום מול בני סכנין, הם יצליחו בכל זאת לרכוש את פיראס מוגרבי מחר. בכל מקרה, גיא מלמד אמור להיות חלק מהעסקה מול באר שבע על סבע.

    מכבי נתניה תצא מחר (ראשון) לקרית שמונה ותתארח אצל הקבוצה המקומית במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. ניקו אולסק החולה יייעדר ויניב בריק אמור לפתוח בקישור האחורי. טים הויבאך צפוי לחזור למרכז ההגנה.

    דראפיץ' דיבר לקראת המשחק: "עומדת בפנינו משימה - להשיג שלוש נקודות וניצחון ראשון, ואנו מקווים כי כבר מחר נשיג אותם. עבדנו קשה כל השבוע על מנת להחזיר את מכבי נתניה שכולם הורגלו לראות, העובדת, האחראית, הלוחצת, ואנחנו מאמינים בחומר השחקנים שלנו ובמה שאפשר להוציא ממנו. קיבלנו בחזרה את שחקני הנבחרת, הבוגרת והצעירה, והחתמנו את חלוץ הרכש בצ'יראי אשר יהיה בסגל כבר מחר".

    סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    דרוך ומוכן. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-21 מפגשים בליגת העל: 6:10 לעירוני קרית שמונה בניצחונות ועוד חמש תוצאות תיקו.

    * מכבי נתניה ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (פעמיים בליגה בעונה שעברה וגם בגביע הטוטו לפני כחודש וחצי) ובשלושתם דיא סבע כבש.

    * בדיוק עשור חלף מאז הפעם היחידה שעירוני קרית שמונה לא הצליחה להשיג ניצחון באחד משלושת המחזורים הראשונים בליגת העל. אז, היו לה שתי נקודות ואפס שערי זכות בתום המחזור השלישי, ובסיום העונה היא ירדה ללאומית.

    * כל שמונת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות בקרית שמונה גם הוכרעו. האחרון שהסתיים בתיקו היה בנובמבר 2007, אז הן שיחקו לראשונה זו מול זו בליגת העל ונפרדו ב-0:0.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully