וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לינוי אשרם מכינה הפעם? מה שצריך לדעת לקראת גמר הקרב רב

14.9.2018 / 9:12

אליפות העולם תגיע לנקודת השיא עבור שתי מתעמלות ישראליות: לינוי אשרם שהפגינה חוסר יציבות רוצה פודיום, ניקול זליקמן בת ה-17 חולמת להפתיע. לוח הזמנים, הדירוגים ותמונת הסיכויים

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית, תרגיל הסרט, מאי 2017. AP
הגיע הזמן לשמור על יציבות. לינוי אשרם/AP

לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. שתי המתעמלות הישראליות שהעפילו לגמר מבין 24 מתעמלות, שובצו בבית ב'. זליקמן תעלה שנייה מבית ב' ותתחיל עם תרגיל הכדור. אחר כך תעבור לאלות, סרט ותסיים בחישוק. אשרם, שגרפה כבר שתי מדליות באליפות, תעלה שמינית בבית ב' בשעה 17:10 לערך ותתחיל עם תרגיל הסרט ולאחר מכן חישוק, כדור ואלות.

התחרות היום תחל בשעה 14:00 ואמורה להסתיים אחרי חצות, אז יחולקו המדליות. בית ב' בו שובצו אשרם וזליקמן נחשב לבית היותר חזק מבין השניים. תחרות הקרב רב היום היא התחרות הזהה למה שיהיה באולימפיאדת טוקיו בעוד שנתיים. המתכונת הנוכחית באליפות העולם בה מתחרות המתעמלות גם בתרגילים הבודדים על מדליות, לא קיימת באולימפיאדה.

אשרם גילתה בתחרות עד כה חוסר יציבות. לצד מדלית הכסף בחישוק ומדלית הארד בסרט, היו לה נפילות בתרגיל הכדור והאלות. אם תדע לעשות את כל התרגילים שלה ברמה הרגילה שהיא יודעת להפגין, היא אמורה להיות על הפודיום הערב.

עבור זליקמן בת ה-17 מדובר באליפות עולם ראשונה. הישגה לעלות לגמר הקרב רב מבין 24 מתעמלות שעלו מתוך 171 שהחלו את התחרות, הוא מכובד ביותר וגם היא תשאף להפתיע ולסיים בין שלוש הראשונות אחרי שעלתה לגמר הקרב רב מהמקום התשיעי הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully