וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדו בקמפיין להלבשה תחתונה, המתאגרף שרוצה לכסח את טראמפ

כוכב יובנטוס ניצל את פגרת הנבחרת לקמפיין לוהט במיוחד והכריז: "אלו היו הצילומים הכי כיפיים שלי". אוסקר דה לה הויה חולם להיות נשיא ארצות הברית. וגם: מנצ'סטר יונייטד השיקה תלבושת חדשה

עריכת וידאו: ניר חן

בבריכת כדורים, בלי בגדים

כריסטיאנו רונאלדו ניצל את פגרת הנבחרות כדי להצטלם לקמפיין חדש להלבשה תחתונה. הכוכב הפורטוגלי אמר לאחר הצילומים: "זה היה אחד הקמפיינים הכי כיפיים. אני ילד גדול בנשמה, אז היה כיף לקפוץ לבריכה ענקית של כדורים".

הקמפיין של כריסטיאנו רונאלדו. האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו,
"היה כיף". רונאלדו/האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו

הקריירה החדשה של אוסקר דה לה הויה

מתאגרף העבר האגדי הודיע שברצונו להתחרות מול דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2020: "זה היופי במדינה שלנו. אם שוורצנגר יכול להיות מושל וטראמפ נשיא, למה שמקסיקאי-אמריקאי שזכה במדליית זהב אולימפית לא ירוץ לנשיאות?" דה לה הויה כבר קיבל תמיכה מנשיא מקסיקו לשעבר ויסנטה פוקס, שאמר: "אני איתך לכל אורך הדרך

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
אוסקר דה לה הויה מתאגרף אמריקאי. GettyImages
ינצח את טראמפ. דה לה הויה/GettyImages

כמעט מושלם

גילברט ארינאס, אייג'ינט זירו בשבילכם, אמנם פרש מזמן אך לא שכח לשחק כדורסל. ארינאס צלף 95 מ-100 משלוש והרוויח 100 אלף דולר. גם הטראש טוק של ניק יאנג לא הצליח לעצור אותו.

גלגל העונשים של לייפציג

מאמן רד בול לייפציג רלף רנגניק הציג שיטה ייחודית לקביעת עונשין לשחקנים שעבור עבירו משמעת - גלגל המזל. המאמן העמיד בחדר ההלבשה גלגל עליו 12 פלחים כשעל כל אחד כתוב עונש אחר. העונשין שיכולים השחקנים לקבל: להתאמן 90 דקות בתלבושת של בלרינה, לאסוף את הכדורים מהמגרש בתום האימון במשך שבוע, לעבוד כעוזר בחנות הרשמית של המועדון ועוד ועוד. רק פלח אחד הוא כזה שמאיר פנים לשחקנים ועליו כתוב - "אתה בר מזל - אין עונש".

מה אתם הייתם עושים בשביל לקבל את הנעליים של ויין רוני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully