וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר נחלץ להגנתו של לירוי סאנה: "הוא בוגר מספיק, יש לו יכולות יוצאות מן הכלל"

החלוץ של מנצ'סטר סיטי ממעט לשחק מאז תחילת העונה ושמועות מספרות על אופי בעייתי וילדותי. מנגד, הגרמני הוותיק מאמין בו: "כל שחקני הנבחרת צריכים לעזור לו למצות את הכישרון שלו"

שחקן נבחרת גרמניה, לירוי סאנה. GettyImages
שב לסגל המנשאפט. לירוי סאנה/GettyImages

לירוי סאנה חווה אכזבה גדולה בקיץ, לאחר שנופה ברגע האחרון מסגל נבחרת גרמניה למונדיאל. יואכים לב בחר לנסוע לרוסיה ללא הכוכב הצעיר של מנצ'סטר סיטי שהיה גורם משמעותי באליפות הדומיננטית של הסיטיזנס. המנשאפט כידוע הציגו טורניר זוועתי כשהודחו עוד בשלב הבתים, אך ספק אם העובדה הזו מנחמת את הכישרון הגרמני הצעיר.

עוד בנושא
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
דייגו סימאונה: "לא אחתים את הבן שלי באתלטיקו מדריד, זה יקשה על היחסים"
הסוכנות העולמית נגד סימום בספורט הודיעה שתחקור את דניס צ'רישב

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת לפני תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מאמין בסאנה. תומאס מולר/GettyImages

בינתיים, גם בסיטי סאנה לא חווה נחת, כאשר הקרדיט לו זכה בעונה שעברה מפפ גווארדיולה, הולך ומצטמצם. הקיצוני עוד לא עלה בהרכב האלופה העונה, ובניצחון 1:2 על ניוקאסל אפילו לא זומן לסגל. ברקע הדקות המועטות להן הוא זוכה, צצו שמועות על אופי בעייתי וגישה קלוקלת בגינה הוא לא משחק לאחרונה. טוני קרוס אף פיקפק בבגרות שלו. "יש לו יכולות יוצאות מן הכלל, רק למעטים יש אותן", תומס מולר יצא להגנתו, "אני חושב שהוא בוגר כבר מספיק כבר עכשיו, וזה תלוי בנו ולא רק בו, לעזור לו להוציא את המיטב מעצמו בנבחרת". למרות מיעוט דקות המשחק מאז פתיחת העונה, סאנה שב לסגל הנבחרת אך נאלץ לעזוב עוד לפני הניצחון 1:2 על פרו בשל הולדת בתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully