וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 51: וואה הדהים כשששיחק 79 דקות במדי נבחרת ליבריה

ההתאחדות המקומית ערכה משחק ידידות נגד ניגריה והפרישה את המספר 14 המזוהה עם הכוכב האגדי שהיום מכהן כנשיא המדינה. ג'ון אוגו שימש כקפטן היריבה: "לא אשכח את היום הזה"

צילום מסך

ההתאחדות לכדורגל של ליבריה ארגנה משחק ידידות נגד ניגריה כדי לקיים טקס מכובד ולהפריש את החולצה מספר 14 של ג'ורג' וואה, אבל לאלפים באצטדיון במונרוביה ציפתה הפתעה: חלוץ העבר האגדי שמשמש היום כנשיא המדינה, עלה בהרכב פחות מחודש לפני יום הולדתו ה-52, וגם השלים 79 דקות על כר הדשא. ליבריה אגב, הפסידה 2:1.

וואה ענד את סרט הקפטן והדהים את כולם כשהוביל את שחקני ההרכב לכר הדשא, 16 שנה אחרי ההופעה הבינלאומית האחרונה שלו. מי שצעד לצדו אגב, היה קפטן נבחרת ניגריה במשחק אתמול, ג'ון אוגו מהפועל באר שבע. אוגו כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אל תעירו אותי מהחלום הזה. שימשתי קפטן של הסופר איגלז עם כל כך הרבה כישרונות ונשיא ליבריה על המגרש, האפריקאי היחיד אי פעם שזכה בתואר כדורגלן השנה בעולם. לעולם לא אשכח את היום הזה".

וואה הוא אחד מהכדורגלנים האפריקאים הגדולים בכל הזמנים. הוא שיחק בין היתר במונאקו, ]ריס סן ז'רמן ומילאן, זכה באליפויות בצרפת ואיטליה וב-1995 נבחר לשחקן השנה בעולם - אחד משלל תארים אישיים שגרף לאורך קריירה ארוכה. אחרי שפרש, וואה פצח בקריירה פוליטית ובדצמבר האחרון הוא נבחר לנשיא ליבריה.

כמה שעות אחרי שכדורגלן העבר הפתיע ועלה לכר הדשא במונרוביה, בנו בן ה-18, טימותי וואה, פתח בהרכב של נבחרת ארה"ב במשחק בו היא גברה 0:1 על מקסיקו במשחק ידידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully