וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 0:5 קליל לברזיל על אל סלבדור, ארגנטינה וקולומביה סיימו ב-0:0

ריצ'רליסון בן ה-21 פתח לראשונה בהרכב הסלסאו וכיכב עם צמד נהדר (16, 50) וסחיטת פנדל, ניימאר, קוטיניו ומרקיניוס הוסיפו. האלביסלסטה שלטו מול הקפטרוס, איקרדי פתח, דיבאלה סופסל

ריצ'רליסון, נבחרת ברזיל, חוגג. רויטרס
הפרטנר החדש של ניימאר בהתקפה. ריצ'רליסון חוגג גולאסו/רויטרס

סבב של משחקי אימון והכנה התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) בדרום אמריקה ובצפונה. ברזיל הביסה בקלות רבה את אל סלבדור החלשה (0:5), ארגנטינה בהרכב חסר סיימה ב-0:0 עם קולומביה, וארצות הברית גברה 0:1 על מקסיקו.

ניימאר, נבחרת ברזיל, חוגג. רויטרס
משחק שני רצוף שהוא כובש מהנקודה הלבנה. ניימאר/רויטרס

ברזיל - אל סלבדור 0:5

הסלסאו טיילו לעיני 28 אלף צופים (בלבד) במרילנד, במשחק בו לשם שינוי ניימאר דווקא היה הסיפור המשני. שני גיבורים גנבו לו את ההצגה: האחד הוא נטו, שבגיל 29, אחרי שמונה שנות המתנה, ערך הופעת בכורה בין הקורות של ברזיל, והשני הוא ריצ'רליסון הצעיר, שפתח לראשונה בהרכב והראה את מלוא הפוטנציאל. החלוץ בן ה-21 שנרכש לאחרונה על ידי אברטון סחט פנדל אותו ניימאר תרגם לכיבוש (4), הרשית בעצמו עם בעיטה נפלאה מקצה הרחבה (16), השלים צמד בדקה ה-50 אחרי עוד מהלך נאה, וראה את פיליפה קוטיניו (30) ומרקיניוס (90) משלימים את החגיגה. הסלסאו עם ניצחון שני תוך יומיים במשחקי ההכנה, ונראים מוכנים ומזומנים לקראת מפגש הידידות המסקרן מול היריבה המושבעת ארגנטינה בחודש הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאורו איקרדי, נבחרת ארגנטינה. AP
למרות התיקו המאופס, ארגנטינה מעודדת. איקרדי/AP

קולומביה - ארגנטינה 0:0

עם ליאו מסי, בלי ליאו מסי - ארגנטינה ממשיכה להיות הקללה של היריבה המושבעת מדרום אמריקה. הקפטרוס לא ניצחו את האלביסלסטה מאז 2007, וגם הלילה בניו ג'רזי, כשארגנטינה בהרכב חסר מאוד ועם מאמן זמני על הקווים, הרצף נמשך. למעשה, ארגנטינה נראתה טוב יותר ברוב הדקות, סיכנה את השער וקיבלה לא מעט סיבות לאופטימיות, למרות שלא כבשה. מאורו איקרדי פתח והיה פעלתן למדי, בעוד פאולו דיבאלה נשאר באופן מפתיע על הספסל ונכנס רק בתור מחליף (המאמן ליאונל סקאלוני תירץ זאת בכושרו הבעייתי). כך או כך, קולומביה עם ההרכב החזק כולל רדאמל פלקאו, חואן קינטרו וחואן קואדרדו (ללא חאמס רודריגס) לא הייתה מסוכנת במיוחד.

משחק נוסף:

ארצות הברית - מקסיקו 0:1

כבש לארצות הברית: טיילר אדאמס (71)

פאולו דיבאלה, נבחרת ארגנטינה, מול חואן קינטרו, נבחרת קולומביה. AP
לא פתח אחרי שבוע ללא אימונים. דיבאלה מול קינטרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully