וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה על דברי דונלד טראמפ: "צריך לדעת את ההיסטוריה טוב יותר"

מאמן נבחרת ברזיל ענה לנשיא ארה"ב, שצחק על ההדחה המוקדמת של הסלסאו מהמונדיאל ברוסיה, וסימן "5" עם האצבעות שלו. ארגנטינה בסגל חסר מאוד תשחק נגד קולומביה, ללא חאמס (3:00, ספ' 4)

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
טיטה מסמן חמש/רויטרס

סבב של משחקי אימון והכנה יתקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) בדרום אמריקה ובצפונה. במוקד ארגנטינה תשחק בחוץ מול קולומביה וברזיל תארח את אל סלבדור החלשה. ארצות הברית תשחק נגד מקסיקו.

ג'ובאני לו סלסו נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לו סלסו וארגנטינה החסרה ינצחו את קולומביה החסרה?/רויטרס

קולומביה - ארגנטינה (3:00, ספורט 4)

שתי הנבחרות בסגלים חסרים מאוד וללא מרבית הכוכבים שלהן ייפגשו בניו ג'רזי שבארצות הברית למשחק אימון. קולומביה מגיעה אחרי 1:2 מול ונצואלה בפלורידה בסוף השבוע האחרון בעוד ארגנטינה ניצחה 0:3 קליל את גואטמלה החלשה בלוס אנג'לס. הארגנטינאים יחסרו את ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, אנחל די מריה, גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה כשגם לאוטרו מרטינס ייעדר. קולומביה תחסר את חאמס רודריגס, שביקר בישראל בסוף השבוע האחרון, כמו גם את ג'רי מינה וסנטיאגו אריאס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
הזדמנות טובה לשפר סטטיסטיקות בנבחרת. ניימאר/רויטרס

ברזיל - אל סלבדור (3:30, ספורט 2)

הסלסאו לא אמורים להתקשות במיוחד מול הנבחרת החלשה שתעמוד בצד השני של המגרש. מי שניצל את מסיבת העיתונאים כדי לשחרר הצהרה הוא מאמן נבחרת ברזיל טיטה. לפני כמה ימים נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשאל על ידי עיתונאי ברזילאי שאלה במהלך ביקור של נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו בבית הלבן. טראמפ הגיב: "מדינת כדורגל... אני חושב שהייתה לכם בעיה לאחרונה". כשנשאל בנושא סימן טיטה חמש אצבעות שמסמלות חמש זכיות בגביע העולם ואמר: "התשובה שלי לטראמפ היא שאנחנו זכינו בחמישה גביעי עולם. הוא אמור לדעת טוב יותר את ההיסטוריה".

ארה"ב - מקסיקו (3:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully