וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופ"א שוקלים להקים מפעל שלישי, גמר ליגת האלופות ייערך בארה"ב?

אנדראה אניילי חשף: "ניתן אור ירוק למפעל שיוקם במקביל לאלופות ולליגה האירופית". חאומס רורס, מנהל בכיר בחברת טלוויזיה בברצלונה אמר: "נבדקת הישימות של אירוח גמר האלופות בניו יורק"

ליגת האלופות, הליגה האירופית ובקרוב מפעל שלישי? אנדראה אניילי נשיא יובנטוס ובכיר באופ"א הודה היום (שלישי) ש"ניתן אור ירוק למפעל נוסף שיושק אחרי אישור". אניילי לא נתן יותר מדי פרטים על אופן התחרות הזו וגם מתי זה אמור לצאת לפועל, אך הסכים לומר: "המודל הנוכחי הוא מיושן וצריך לרענן אותו. השינוי הזה יגדיל את מספר החברות בארגון ל-96 החל מעונת 2021/22".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס תופס את שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
ייפגשו שוב בניו יורק? ראמוס מול סלאח בגמר הקודם/רויטרס

בתוך כך, ההחלטה של ראשי הליגה הספרדית לקיים חלק מהמשחקים בה מעבר לים בארה"ב העונה, גרמה לסערה גדולה בקרב השחקנים שאפילו שוקלים להשבית את הליגה בגללה. אבל ייתכן מאוד שזו רק ההתחלה ושבעתיד גם המשחק הכי גדול שיש לאירופה להציע - גמר ליגת האלופות, יתקיים בקרוב בארה"ב. חאומס רורס, מנהל בכיר בחברת טלוויזיה בברצלונה, טוען שישנם מגעים מתמשכים להעברת המשחק היוקרתי מיבשת אירופה בפעם הראשונה.

"ישנם דיבורים מתמשכים שמטרתם לבדוק את הישימות של אירוח גמר ליגת האלופות בעתיד בניו יורק", אמר רורס. אבל אין לכם מה להיות מודאגים לגבי השנתיים הקרובות. הגמר הקרוב ב-2019 כבר נקבע שהוא ישוחק בוונדה מטרופוליטנו של אתלטיקו מדריד וב-2020 הוא ייערך באצטדיון אתא טורק באיסטנבול. כידוע, ג'ירונה אמורה לארח את ברצלונה ב-27 בינואר באצטדיון במיאמי, מה שגרם להתנגדות עזה מצד השחקנים המקומיים שזועמים על כך שהם לא ידעו על ההחלטה הזו ולא לקחו בה חלק.

כמובן שישנה גם את הבעיה של הפרשי השעות וכדי לקיים משחק בשעה סבירה לפי שעון אירופה, האמריקאים צריכים להתגמש ולערוך את המשחק בשעת צהריים מאוד מוקדמת על פי שעונם. או שמא נצטרך לקום לפנות בוקר כדי לראות את המשחק הגדול? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully