וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: מיקל גלאדנס חתם לחודש עם אופציה

10.9.2018 / 9:08

הסנטר האמריקאי (32, 2.11) ששיחק לפני שנתיים במכבי אשדוד חתם בשורות הכתומים ויהיה הזר החמישי בשל מכת הפציעות. זילברשטיין: "המטרה היא להעפיל לשלב הבתים של היורופקאפ"

קובי אליהו

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הסנטר האמריקאי מיקל גלאדנס, ששיחק לפני שנתיים במכבי אשדוד. הגעתו של גלאדנס הגיעה לאחר שהכתומים נחפשו למכת פציעות לא מתוכננת, כשאלישי כדיר ייעדר לפחות עד חודש נובמבר, ולאחרונה גם ג'ראלד לי ודניאל איידן נפצעו. גלאדנס יהיה הזר החמישי של נס ציונה, כשלקבוצה תהיה אפשרות להשתחרר מחוזהו לאחר חודש.

"המטרה הראשונה שלנו העונה הינה העפלה לשלב הבתים של היורופקאפ", אמר המאמן נדב זילברשטיין לאחר ההחתמה, "לשם כך נעשה הכל כדי לצלוח את שלבי המוקדמות, החתמה של גלאדנס נועדה כדי לסייע לנו לעמוד במטרה זו".

גלאדנס (32, 2.11) . במכללות הוא נודע בזכות העובדה ששבר את שיא החסימות למשחק אחד - 16, שעומד עד היום, וכן הוביל את המכללות בחסימות למשחק בשנת 2007. את עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר בליגה ההולנדית, ואחרי שנתיים בליגת הפיתוח, כולל זכייה באליפות ליגת הפיתוח. בעונת 2011/12 קיבל הזדמנות ראשונה ב-NBA כששיחק 8 משחקים במיאמי, ובמהלך העונה עבר לגולדן סטייט, שיחק 18 משחקים, מתוכן 7 בחמישייה, ורשם 3 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק. אחרי שנתיים נוספות בליגת הפיתוח יצא גלאדנס מגבולות ארצות הברית כשחתם בליגה השנייה בסין.

שחקן מכבי אשדוד מייקל גלאדנס. מגד גוזני
עוד קדנציה בישראל. מיקל גלאדנס/מגד גוזני

בקיץ 2015 חתם במכבי אשדוד ורשם 5.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-1.6 חסימות ב-18.5 דקות למשחק, אך שוחרר במהלך העונה כשהצהובים ניסו לצרף שחקן איכותי יותר, מהלך שבסופו של דבר עלה להם בכניסה לפלייאוף. את הקריירה המשיך בליגה בארגנטינה ובאסטוניה, ובקיץ שעבר חתם בבילבאו הספרדית, עמה ירד לליגה השנייה.

הסגל של נדב זילברשטיין כולל חמישה זרים - גלאדנס, לי, כריס דואו, דקוואן קוק וגארי בראון-רמירס לצד הישראלים גולן גוט, טל דן, אלישי כדיר, רביב פיטשון, יניב סולומון, עודד ברנדווין ודניאל איידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully