וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד לויטה לא מרוצה ממעמדו, אופיר מזרחי מתלבט בנוגע לעתידו

9.9.2018 / 9:35

השוער שזכה לגישושים מצד הפועל ת"א לא שותף במשחק מול רובי שפירא, ובסביבתו בטוחים: "מראים לו את הדרך החוצה". החלוץ מבוקש אצל האדומים ובבית"ר י-ם, מכבי חיפה מציבה תג מחיר גבוה

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הביסה אתמול את הפועל רובי שפירא במשחק אימון, אבל מאחורי הקלעים נראה כי המועדון מתכונן לשינוי נוסף לקראת סיום חלון ההעברות. אוהד לויטה לא שותף אתמול בגלל סיבה מקצועית ונראה כי במועדון מפעילים עליו לחץ כדי שיעזוב. בסביבתו של השחקן, שזכה לאחרונה לגישושים מהפועל תל אביב, אמרו אתמול כי "זה ברור שבמועדון מנסים להראות לו את הדרך החוצה".

אופיר מזרחי, שבסוף השבוע התברר כי ירד לחדר ההלבשה עצבני לאחר שלא לחץ את ידו של עוזר המאמן רוב מאס, נכנס אתמול כמחליף למרות הקרדיט המועט לו הוא זוכה לאחרונה. אחרי שבסוף השבוע הבהירה מכבי חיפה לסוכניו כי מו אלאך רוצה אותו בסגל, מזרחי עצמו סיפר לשחקנים בקבוצה כי לפחות שתי קבוצות גילו בו עניין לאחרונה. על פי ההערכות, חיפה תדרוש מיליון יורו אם תקבל פניה רשמית לגביו. יש לציין כי הפניות, מהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, הגיעו באמצעות סוכניו בלבד, שניסו לקדם את ההעברה. עד כה, השחקן לא ביקש לעזוב. "מי שרוצה שחקן, צריכה לשלם. שחקנים כאלה לא עוברים בהשאלה", הבהירו.

עוד בנושא
יוסי בניון לוחץ על אבי לוזון: "רוצה לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים"
קלינגר לשחקנים: "זמן לחשבון נפש, לאלה שפרצו ולאלה שעדיין לא"

אופיר מזרחי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לקבל יותר דקות. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

במועדון הבהירו כי הם בודקים מספר מועמדים זרים ואחד מהם צפוי להגיע בשבוע הבא. בינתיים, לאור ההתקרבות עם קאיו בנוגע להתרת חוזהו ושחרורו מהקבוצה, במועדון מנסים לסכם על עזיבתו עוד לפני הגעת הזר הבא. קאיו נוטה להסכים להצעת הפשרה שכוללת קבלת חצי משכרו העונתי ובכך יהפוך לשחקן חופשי ויוכל לחתום בכל עת בקבוצה באירופה, ולא לשבת ביציע עד חודש ינואר. במועדון הפסיקו את המשא ומתן עם סיידובה סומא בסוף השבוע, אך הבהירו כי אם לא ימצאו שחקן אחר, ייתכן ויגיע בסופו של דבר.

ז'ורז' מאנג'ק יחזור בהמשך השבוע לישראל אחרי שפתח במדי נבחרת קמרון ונפצע. אתמול הוא שוחח עם אנשי המועדון והוא ייבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה כאשר ישוב ארצה.

עוד באותו נושא

חוזר לקדנציה שנייה: מוחמד גדיר חתם בבני סכנין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully