וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה האולימפית קריסטינה פוגל חשפה כי נותרה משותקת: "זה חרא"

רוכבת האופניים הגרמנייה בת ה-27, שזכתה במדליות זהב בלונדון וריו, התראיינה לראשונה מאז תאונת האימונים הקשה ביוני והסבירה: "לא רציתי שיראו אותי פצועה, אני לא יכולה ללכת יותר"

קריסטינה פוגל, מדליסטית אולימפית ריו 2016. GettyImages
רוצה להוות השראה. קריסטינה פוגל עם המדליה בריו/GettyImages

קריסטינה פוגל, האלופה האולימפית הגרמנייה שזכתה במדליית זהב במרוץ אופני מסלול זוגי בלונדון 2012 ובספרינט האישי בריו 2016, חשפה היום (שישי) בראיון ל"דר שפיגל" כי נותרה משותקת לאחר תאונת אימונים קשה שעברה בחודש יוני.

פוגל בת ה-27 התנגשה ברוכב אופניים אחר באימון במרכז הספורט של קוטבוס לפני כשלושה חודשים. היא התאמנה אז לקראת הגרנד פרי של גרמניה ומיד לאחר התאונה הובהלה במסוק למרפאה בברלין, שם הייתה בתרדמת לפני שעברה כמה ניתוחים, בסיומם התברר כי נפגעה בצורה קשה בעמוד השדרה ואיבדה את היכולת להשתמש ברגליה.

"זה חרא, אין דרך אחרת להגדיר את זה", אמרה בראיון ראשון, בו תיארה לראשונה את מצבה אחרי שלא היה כל עדכון מאז אושפזה ביוני. "לא משנה איך תעטפו את זה, אני לא יכולה ללכת יותר. אבל אני מאמינה שמשלימים עם המצב מוקדם יותר, כך מצליחים להתמודד איתו מהר יותר. לא רציתי שאנשים יראו אותי כל כך פצועה. עכשיו אני יכולה להגיד שהגעתי לנקודה בה אני יכולה לומר - הנה אני, ואני בסדר. אני עדיין אותו אדם משוגע. אני רוצה להיות מקור השראה לאחרים".

פוגל, ילידת קירגיסטן, עברה תאונה קשה גם במאי 2009, אז רכבה על אופניה בכביש ונפגעה מרכב חולף. היא סבלה אז מפציעות קשות והורדמה ליומיים, אבל הצליחה לחזור להתחרות אחרי שלוש שנים וכאמור זכתה בזהב בלונדון, לפני שהפכה בריו לגרמנייה הראשונה שמשיגה זהב אולימפי במקצה הספרינט האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully