וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר ארצות הברית: ההיסטוריה של סרינה או הפריצה של אוסקה?

אחרי השנה הקשה, סרינה וויליאמס חולמת על השלמת הקאמבק ומייחלת להפוך לטניסאית המבוגרת אי פעם שזוכה בגרנד סלאם. היפנית בת ה-20 תשמח לקלקל לה (שבת, 23:00, יורוספורט)

סרינה וויליאמס מול נאומי אוסקה. AP
בפעם הקודמת זה נגמר בהפתעה. סרינה ואוסקה בטורניר מיאמי/AP

כשסרינה וויליאמס זכתה בתואר הגרנד סלאם הראשון שלה (טורניר הזוגות המעורבים בארה"ב 1998), נאומי אוסקה הייתה בת שנה. מחר (שבת, 23:00, ישיר ביורוספורט) תפגשנה השתיים לקרב ראש ראש בגמר טורניר היחידים בארצות הברית, שעל הנייר אמור להיות מרתק. כשהיא נושקת לגיל 37, וויליאמס (17) יודעת שהיא עומדת בפני הישג היסטורי. אם תנצח, היא תהפוך לטניסאית המבוגרת אי פעם שזוכה בתואר גרנד סלאם. כשלוקחים בחשבון את השנה הקשה שעברה - את ההריון, הלידה והקשיים שבאו לאחר מכן - ההישג רק הולך ומתעצם. זהו לא השיא ההיסטורי היחיד שעומד לנגד עיניה של סרינה. אם תנצח, יהיה זו תואר המייג'ור ה-24 בקריירה שלה, והיא תשתווה למרגרט קורט כשיאנית כל הזמנים. ואם לא די בכך, זכייה תהיה סגירת מעגל אחרי שנים של אכזבות בפלאשינג מדו, כולל שתי הדחות רצופות בחצי הגמר ופספוס של הטורניר לפני שנה בשל בעיות רפואיות כתוצאה מהלידה.

אבל מול וויליאמס ושלל ההישגים ההיסטוריים שעומדים לפתחה תתייצב אוסקה היפנית (20), ההפתעה הנעימה של הטורניר, שלא מביעה שום חשש מהמפגש. אם כבר, ההפך הוא הנכון. "אני יודעת שזה נשמע רע, אבל אני ממש שמחה מהמפגש מול סרינה בגמר. זה מה שרציתי", אמרה בכנות, רגע אחרי שהפכה ליפנית הראשונה אי פעם שמעפילה לגמר טורניר גרנד סלאם. "למה אני רוצה לפגוש אותה? כי זו סרינה. יש מה להסביר?"

יכול להיות שיש לאוסקה עוד סיבות להיות אופטימית. במפגש היחיד ביניהן, לפני חמישה חודשים בטורניר מיאמי, הפתיעה היפנית ותפסה את סרינה לא מוכנה. "הפסדתי לנאומי בפעם האחרונה שנפגשנו, אבל הייתי רחוק מלהיות בכושר שיא", אמרה היום וויליאמס, שבזמנו עדיין נראתה חלודה. אם אוסקה תזכה, כמובן שתהיה זו הזכייה הראשונה שלה בגרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully