וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בראון: "המאמנים האירופיים יותר טובים מהמאמנים האמריקאים"

המאמן בן ה-77 מתכונן לאתגר החדש על הקווים של טורינו ומשוכנע שיתקשה יותר מב-NBA: "רמת האימון באירופה מאוד אנדרייטד. בכל פעם שאני צופה במשחק יורוליג או יורוקאפ, אני נדהם"

מאמן הכדורסל לארי בראון. GettyImages
שבחים לכדורסל האירופי. לארי בראון/GettyImages

אחד הסיפורים המעניינים בעונה הקרובה בכדורסל האירופי הוא ללא ספק לארי בראון. בגיל 77, עם נסיון של עשרות שנים ב-NBA ומקום בהיכל התהילה, יפתח המאמן הוותיק פרק חדש בקריירה כשיאמן את טורינו האיטלקית. הקבוצה האיטלקית הצנועה שואפת להפוך בשנים הבאות לחברת קבע ביורוליג, אבל עד אז, תחת שרביטו של בראון, תנסה לתקוע יתד ביורוקאפ ולהצליח להתברג בצמרת הליגה האיטלקית.

כך או כך, נראה שגם בראון, למרות נסיונו הרב, נרגש להיות חלק מהכדורסל האירופי, בו לטענתו רמת האימון גבוהה יותר מאשר ב-NBA. "לאורך השנים המאמנים האמריקאיים הוזמנו תמיד להעביר השתלמויות ולהרצות בפנים המאמנים האירופיים. חשבנו שאנחנו המאמנים הכי טובים בעולם. אבל בכל פעם שצפיתי בכדורסל האירופי, הבנתי כמה המאמנים שם מבריקים", אמר בראיון לאתר היורוקאפ לקראת פתיחת העונה בתחילת חודש אוקטובר. "רמת האימון באירופה מאוד אנדרייטד. אנשים פשוט יוצאים מנקודת הנחה שהמאמנים ב-NBA הם הטובים בעולם, אבל זה לא נכון. בכל פעם שאני צופה במשחקי יורוליג או יורוקאפ אני צוחק, כי אני נדהם מרמת האימון".

בראון הוסיף: "אני מאוהב בכדורסל האירופי, ויש לי כבוד עצום למאמנים פה. לאמן את טורינו הולך להיות אתגר גדול בשבילי".

בראון השתעשע פעמים רבות בשנים האחרונות ברעיון לאמן בכדורסל האירופי. ב-2017 הוא טען כי מכבי תל אביב פנתה אליו ואמר שויתר על ההצעה כי "היא כבר החליפה שלושה מאמנים, כך שזה לא נראה כמו סיטואציה אידיאלית". יחד עם זאת, אמר ש"אשמח לאמן ביורוליג".

בראון אימן לאחרונה את מכללת SMU, אך עזב אותה בשנת 2016. לפני כן קריירת האימון העשירה שלו כללה עצירות בתשע קבוצות NBA (דנבר, ניו ג'רזי, סן אנטוניו, הקליפרס, אינדיאנה, פילדלפיה, דטרויט, הניקס ושארלוט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully