וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל מעוניינת לשחרר את קאדים ג'ק

6.9.2018 / 7:25

הסנטר (25, 2.06) שהצטרף לקבוצה הצפונית לפני שבועיים בלבד צפוי לעזוב את הארץ לאחר שיגיעו להסדר מול נציגיו. ג'יימס קלי רשם משחק חיובי בהפסד לחולון ובמועדון צפויים לא לממש אפשרות לשחררו

קאדים ג'ק, הפועל גלבוע גליל. אתר רשמי
עוזב עוד לפני ששיחק משחק רשמי אחד. קאדים ג'ק/אתר רשמי

אחרי שבועיים של אימונים, ומשחק אימון אחד, בגלבוע/גליל מעוניינים לשחרר את הסנטר האמריקאי קאדים ג'ק שהצטרף בפגרה הנוכחית. ג'ק שיחק רק 9 דקות בהפסד להפועל חולון אמש (רביעי) 82:76, כשהוא קולע 2 נקודות, וזאת לאחר שבקבוצה קיבלו החלטה עקרונית בעניינו עוד לפני המשחק.

ג'ק (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת ראטגרס בה שיחק במשך ארבע שנים, כשבעונתו האחרונה במכללות הוא רשם ממוצעים של 13 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית פתח במדי פורט ווין מליגת הפיתוח ונשלח בטרייד לרינו במהלך העונה בתמורה לאקס הפועל אילת כריסטיאן ווטפורד. בקיץ 2016 חתם בהיטאצ'י מהליגה היפנית, אך חודשיים לאחר מכן עבר לליגת הפיתוח בחזרה וחתם ברינו. במרץ 2017 הגיע לסיואקס פוקס מליגת הפיתוח ושיחק בקבוצה גם בעונה החולפת.

הפורוורד ג'יימס קלי, שנחת בארץ בתחילת השבוע והצטרף לקבוצה, רשם משחק חיובי עם 11 נקודות ו-9 ריבאונדים. לגלבוע יש אפשרות לשחרר את קלי בתום תקופת ניסיון, אך נראה כי לאור המשחק החיובי, ספק אם יבחרו לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully