וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית: סרינה וויליאמס ונאומי אוסקה ייפגשו בגמר

סרינה החלה בעצלתיים את המפגש מול סבאסטובה, אך לבסוף לא התקשתה לנצח 3:6, 0:6 ותוכל להפוך למבוגרת אי פעם שזוכה בגרנד סלאם. היריבה בגמר: היפנית שניצחה 2:6, 4:6 את מדיסון קיז

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית חוגגת. AP
תואר המייג'ור ה-24 בקריירה הולך ומתקרב. סרינה חוגגת/AP

סרינה וויליאמס נגד נאומי אוסקה. זה הגמר שזימן לנו טורניר הנשים באליפות ארצות הברית, אחרי שהלילה (בין חמישי לשישי) עלו השתיים למשחק הגורלי, שייערך מחר (שבת, החל מ-23:00, יורוספורט).

אנסטסיה סבאסטובה, טניסאית לטבית. AP
הסינדרלה של הטורניר נעצרה בחצי הגמר. סבאסטובה/AP

סרינה וויליאמס (17, ארה"ב) - אנסטסיה סבאסטובה (18, לטביה) 3:6, 0:6

מאז הלידה והחזרה למגרשים סרינה עדיין לא זכתה בתואר גרנד סלאם, ובראשון תהיה לה הזדמנות פז לעשות זאת ולהשלים את הקאמבק באופן סופי ורשמי. היא דווקא החלה את המשחק בעצלתיים והפסידה את שני המשחקונים הראשונים תוך שש דקות, אבל כשהתעוררה הפגינה דומיננטיות מרשימה, ניצחה ב-12 מ-13 המשחקונים הבאים, הרבתה לעלות לרשת והבטיחה מקום בגמר הפלאשינג מדו בפעם התשיעית בקריירה, עם ניצחון מהיר (תוך שעה ושש דקות, ליתר דיוק). בגמר היא תוכל לעשות היסטוריה ולהפוך לטניסאית המבוגרת ביותר אי פעם שזוכה בתואר גרנד סלאם. מנגד, הלטבית בת ה-28 - הפתעת הטורניר - נשארה בעיקר עם המחמאות. מול העוצמה והניסיון של סרינה לא היה לה באמת מה למכור, למרות שגברה בדרך לחצי הגמר על טניסאיות בכירות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נאומי אוסקה, טניסאית יפנית, חוגגת. AP
מחפשת תואר גרנד סלאם ראשון. אוסקה חוגגת/AP

נאומי אוסקה (20, יפן) - מדיסון קיז (14, ארה"ב) 2:6, 4:6

נמשך המסע המפתיע של היפנית בת ה-20, שביצעה לאחרונה קפיצת מדרגה ומציגה יכולת נהדרת בניו יורק. אחרי שהפסידה תשעה משחקונים בלבד בארבעת המשחקים שלה עד כה בטורניר, אוסקה נזקקה לקצת יותר מאמץ כדי לגבור על היריבה הביתית, אבל עשתה זאת עם לא מעט קור רוח תוך שעה ו-28 דקות, וכעת תרצה להפתיע גם את סרינה הפייבוריטית בגמר. מנגד, התקווה של קיז לעלות לגמר ארצות הברית בפעם השנייה ברציפות ולעשות בו תיקון אחרי האכזבה אשתקד נגוזה, עם הפסד ראשון בקריירה לאוסקה אחרי שלושה ניצחונות במפגשים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully