וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה סיימה ב-1:1 מול אזרבייג'אן ואיבדה סיכוי לעלות ליורו

הנבחרת של מרקו בלבול נחלצה מהפסד מול נמושת הבית, דדאשוב העלה את האזרים ליתרון כבר אחרי 28 שניות, שון וייסמן איזן בדקה ה-30 ואסף צור הדף פנדל ומנע 2:1 בדקה ה-86

שחקן נבחרת ישראל הצעירה נטע לביא. אדריאן הרבשטיין
נטע לביא/אדריאן הרבשטיין

הנבחרת הצעירה של ישראל איבדה הערב (חמישי) סיכוי ריאלי וממשי לעלות ליורו 2019. שחקניו של מרקו בלבול סיימו ב-1:1 בחוץ מול אזרבייג'אן החלשה במסגרת המחזור השמינית ונותרו עם שמונה נקודות בלבד, מרחק חמש נקודות מאירלנד השנייה לה יש שני משחקים חסרים. כדי להשיג מקום בפלייאוף, ישראל צריכה לסיים במקום השני - דבר שכבר הוא חסר סיכוי כמעט - ועוד להיות בין ארבע הנבחרות עם המאזן הכי טוב מבין הסגניות, גם דבר חסר סיכוי. לכן, אפשר פחות או יותר לומר שישראל איבדה סיכוי לעלות ליורו, בעוד האזרים חגגו נקודה שנייה בקמפיין מבחינתם. רנאד דדאשוב העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי 28 שניות, שון וייסמן איזן בדקה ה-30 אחרי טעות גדולה של השוער האזרי, ובדקה ה-86 אסף צור הציל את ישראל מהפסד מביך כשהציל פנדל של זייה עזיזוב.

מרקו בלבול, מאמן הנבחרת הצעירה, אמר: "פתחנו את המשחק בצורה רעה וספגנו שער שנבע מטעות שלנו. בחצי הראשון שלטנו והגענו למצבים טובים, אבל לא השכלנו להבקיע יותר משער שוויון. החצי השני היה פחות טוב. איבדנו שתי נקודות ליריב נחות מאיתנו והתוצאה מאוד מאכזבת".

שחקני נבחרת ישראל הצעירה שון וייסמן, מוטי ברשצקי חוגגים. אדריאן הרבשטיין
וייסמן חוגג/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: גול! רק 28 שניות במשחק וכבר ישראל סופגת. אוזן ג'אן קוקצ'ו נותר חופשי לגמרי ברחבה, העביר רוחב לרנאד דדאשוב, שחיכה שאסף צור ייפול ואז הקפיץ לו פנימה את ה-0:1 של האזרים.

דקה 18: למרות שליטה של ישראל, אזרבייג'אן קרובה לכבוש את השני. הפעם קוקצ'ו בעט מתוך הרחבה וצור קלט.

דקה 23: יונתן כהן הגביה קרן מצד שמאל, עידן נחמיאס נגח ממצב מצוין, אבל זה הלך החוצה.

דקה 30: גול! אור דסה בעט לא חזק ולא ממש מדויק מ-20 מטר, השוער הדף רע מאוד ושון וייסמן הגיע אל הכדור החוזר ובעט מקרוב פנימה את ה-1:1 של ישראל.

דקה 77: הזדמנות מסוכנת לישראל. יונתן כהן הכניס לקניקובסקי שניסה לבעוט מ-16 מטר בערך ונבלם לקרן.

דקה 86: החמצת פנדל! אסף צור מסר לעבר עידן נחמיאס, שחלם, זה הגיע אל מוראדביילי שהוכשל על ידי השוער ברחבה. זייה עזיזוב בעט פנדל חלש, צור זינק טוב והדף. עדיין 1:1.

הרכב נבחרת ישראל: אסף צור, רז מאיר, רז מאיר, עידן נחמיאס, עמית ביטון, ירדן כהן (רז נחמיאס, 46), נטע לביא, אור דסה, גבי קניקובסקי, מוטי ברשצקי (מתן חוזז, 46), יונתן כהן (יונאס מלדה, 83), שון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully