וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון למכור את סולומון לפני ינואר. במכבי פ"ת בטוחים: "סרסור הבא בתור"

3.9.2018 / 7:25

לוזון, ש"שטף" את השחקנים במחצית ("תמחקו אותה") ינהל מו"מ רק עם קבוצות אירופאיות, בקבוצה כבר סימנו את היורש. מחמאות לבניון: "בשני מהלכים חיסל יתרון". וגם: כיצד נסללה הדרך להצעה על סולומון מסיטי?

צילום מסך

במכבי פתח תקוה יצאו עם רגשות מעורבים מהמשחק אתמול (ראשון) נגד בני יהודה. המחצית הראשונה הייתה החלשה ביותר של הקבוצה מאז משחקי ההכנה, אבל המהפך במחצית השנייה יצר רושם שהקבוצה הייתה יכולה לשמור על מאזן מושלם. אבי לוזון ירד במחצית לחדר ההלבשה משום שלא אהב, בלשון המעטה, את היכולת שגילו השחקנים. "אני מבקש מכם לעשות 'delete', תמחקו את המחצית הזאת ואת היכולת שהבאתם. תעלו למחצית השניה קבוצה אחרת".

במועדון מרוצים מאוד מהתצוגה של יוסי בניון במחצית השניה. "בשני מהלכים הוא חיסל את היתרון של בני יהודה. מדהים כמה הוא רעב", אמרו בקבוצה. סוכניו של מנור סולומון הבהירו לו כי יעשו מאמץ למכור אותו עוד לפני ינואר במטרה שיעבור בחלון הבא ובפתח תקוה מעריכים שההצעה תגיע ללוזון, שנמצא בקשר גם עם סוכנים זרים, עוד לפני שהחלון ייפתח. אם יירכש לפני תום החלון הישראלי הוא יושאל לפתח תקוה אבל בשיחה עם אבי לוזון הבהיר השחקן כי בכל מקרה כל עוד יישאר בישראל, הוא מעדיף לשחק רק במכבי פתח תקוה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל: בני יהודה חילצה 2:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה
אלישע לוי: "התיקו משקף"

מוחמד סרסור שחקן מכבי פתח תקוה עם מנור סולומון. קובי אליהו
הדבר הגדול הבא? מוחמד סרסור חוגג עם מנור סולומון/קובי אליהו

"אנשים חושבים שקשה לסרב להצעה מהגדולות, עובדה שמנור פועל בחכמה והוא מנווט נכון את הקריירה שלו", אמרו בסביבתו של השחקן. "אין טעם לעבור לקבוצה שלא נמצאת במפעלים האירופאים. מכבי פתח תקוה זה בית בשבילו, הקבוצה הבאה תהיה רק באירופה". אגב, לפני ההצעה שהגיעה ממנצ'סטר סיטי ונציג המועדון ששהה בישראל בליווי עו"ד ניר ענבר, מתברר כי סוכן השחקנים אבי נימני שהה באנגליה ונפגש עם ראשי המועדון האנגלי. נימני ערך שיחת ועידה בין לוזון לראשי סיטי, אולם מאוחר יותר נכנסו גורמים נוספים לעסקה וההחלטה בעניין נדחתה. כזכור, סיטי הביעה עניין בסולומון בחודש אוקטובר, אולם המגעים בעניין החלו בינואר. מאז, סוכניו של השחקן לא הצליחו להשיג עבורו הצעה אחת שעמדה בתג המחיר שקבע לוזון.

מי שמתחיל לעשות צעדים גדולים והתקדמות גדולה הוא מוחמד סרסור. "הוא פיזי מאוד ויש לו כישרון גדול ברגליים. אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא השחקן הבא שייצא לקבוצה גדולה אחרי מנור", אמרו במועדון.

אלישע לוי ינסה להתחזק בפגרה בחלוץ זר. במועדון סבורים שהקבוצה חייבת עוד אלטרנטיבה התקפית כשלידור כהן יוסט חזרה לאגף.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה חילצה 2:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully