וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה מחו נגד אבוקסיס ואברמוב, שיצאו בליווי משטרתי

2.9.2018 / 21:08

האוהדים קראו למאמן להתפטר ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה, אבוקסיס הגיב: "יש אוהדים שחושבים שאני לא דורש חיזוק כי אני חבר של הבעלים. יוצא בסחרור מהמשחק". אלישע לוי: "התיקו משקף"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
לא אהב לשמוע את הקריאות נגדו. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

בני יהודה השיגה הערב (ראשון) נקודה ראשונה לעונת 2018/19, כשחילצה 2:2 במושבה מול מכבי פתח תקוה עם פנדל של דור ג'אן בדקה ה-88. הכתומים שלטו והחמיצו ללא הפסקה במחצית הראשונה, בה הובילו משער של שי קונסטנטין (7), אבל המלאבסים הפכו עם שער של יוסי בניון (54) ובישול שלו למנור סולומון (65) לפני שג'אן כאמור קבע שוויון דרמטי.

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
אלישע לוי/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס, מאמנה של בני יהודה, ספג קללות מכיוון עשרות מאוהדי הקבוצה במהלך המחצית השנייה, החל מהמהפך של סולומון וגם לאחר השוויון בדקה ה-88. אבוקסיס יצא יחד עם הבעלים ברק אברמוב והשניים נזקקו לליווי משטרתי מול האוהדים שמחו נגדם. המאמן הגיב: "יש פה מספר אוהדים שחושבים שבגלל שאני חבר של הבעלים אני לא דורש שחקנים. אני כן דורש, אבל זה קהל שיש לו משהו נגד ההנהלה ומכניסים אותי לסיפור הזה. זה לא מה שמעניין. כבר ארבעה או חמישה שחקנים נפלו לנו ברגע האחרון, ניפחו חוזים במקומות אחרים על הגב שלנו. לכן אני לא כועס על ההנהלה, היה רצון להביא שחקן הגנה".

על המשחק אמר: "שילמנו על טעויות שלנו, כבר משחק שני שאנחנו בירידה גדולה במחצית השנייה. צריף לחשוב על זה בפגרה. המחצית הראשונה הייתה הכי טובה שראיתי כשחקן או כמאמן מבחינת הגעה למצבים, אבל בכדורגל צריך לנצל מצבים ולהיות חד ונקי מול השער. אני מאוד מאוכזב מזה. אני יוצא בסחרור מהמשחק הזה - חצי ראשון כזה גדול ואז כאלה טעויות. לפחות ניקח נקודה לחג, נתקן את הליקויים ונתחזק".

אלישע לוי סיכם: "הפנדל למען האמת עשה צדק - המחצית הראשונה הייתה שלהם, השנייה שלנו. מאוד שמחתי לראות את השיפור שלנו במחצית השנייה, היינו קרובים יותר והצלחנו להפוך את התוצאה. חבל שאיבדנו את היתרון בסוף, אבל זה חלק מהמשחק. סך הכול התיקו משקף. בניון וסולמון הם צמד נהדר, יש גם את לידור כהן וקאניוק. נצטרך לדעת ולהבין שכל משחק יהיה קשה, ולדעת לבוא מוכנים מהתחלה. כולנו רוצים את מנור עד ינואר, זה ברור. אבי לוזון אמר שמנור יישאר עד ינואר, אז אפשר להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully