וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ואלר ז'רמן נגח בדקה ה-90, מארסיי ניצחה 2:3 במונאקו

שלוש דקות על המגרש הספיקו לחלוץ כדי להכריע את המשחק מול קבוצתו לשעבר ולהעניק למארסיי ניצחון ראשון בנסיכות מאז פברואר 2010. ראן השאירה את בורדו מתחת לקו האדום עם 0:2

ואלר ז'רמן שחקן מארסיי. רויטרס
לא חגג. ואלר ז'רמן לאחר שער הניצחון/רויטרס

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם משחק לוהט בסטאד לואי השני, בו מארסיי השיגה 2:3 דרמטי בדקה ה-90 מול מונאקו. עוד לפני כן, ראן השאירה את בורדו מתחת לקו האדום עם 0:2 ביתי, בעוד סנט אטיין לא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0 מול אמיין.

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי לפני ז'אן אודה אהולו שחקן מונאקו. רויטרס
שמונה שנים וחצי חיכו במארסיי לניצחון הזה. דימיטרי פאייה לפני ז'אן אודה אהולו/רויטרס

מונאקו - מארסיי 3:2

בביקור הקודם שלה בנסיכות הובסה מארסיי 6:1, והערב הוגשה הנקמה. ומי שהגיש אותה היה דווקא יקיר מונאקו, החלוץ ואלר ז'רמן, שנכנס כמחליף בדקה ה-87 והשלים את המהפך של האורחת עם נגיחה שתפסה את דייגו בנאליו לא מוכן בדקה ה-90. קוסטאס מיטרוגלו העלה את מארסיי ליתרון עם נגיחה יפה בדקה ה-45 אחרי הרמה של דימיטרי פאייה, יורי טילמאנס הבלגי ניצל טעות מביכה של עדיל ראמי והשווה בדקה ה-48, ורדאמל פלקאו הפך מתוך הרחבה בחלוף חמש דקות. פלוריאן תובאן השווה עבור מארסיי בדקה ה-74 אחרי דאבל פס עם הירוקי סקאי, ובדקת הסיום בישל כאמור לז'רמן מנקודת הקרן. מארסיי עם ניצחון ראשון במונאקו מאז פברואר 2010.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ראן חוגגים. רויטרס
שחקני ראן חוגגים/רויטרס

ראן - בורדו 0:2

ניצחון ביתי שני העונה לקבוצה של סברי לאמושי, שיוצאת לפגרה בתחושות נהדרות וגם עם חיזוק, אחרי שהציגה לפני המשחק את חאתם בן ארפה. הקשר שהגיע בהעברה חופשית מפריס סן ז'רמן ראה את בנז'מן אנדרה מכניע את האקס בנואה קוסטיל בנגיחה בדקה ה-12 ואת רמי בנסבאיני מחקה אותו עם נגיחה נוספת, הפעם אחרי קרן של בנז'מן בוריז'ו בדקה ה-16. ראן כבשה בכל 17 משחקי הליגה האחרונים שלה - הריצה הכי טובה שלה בליגה מאז שלהי שנות ה-70'. בורדו המאכזבת נותרה עם שלוש נקודות בלבד במקום הלפני אחרון.

משחק נוסף:

סנט אטיין - אמיין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully