וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון קלע 15 נקודות בניצחון חובנטוד על ברצלונה במשחק הכנה

הישראלי, ששיחק 21 דקות, הוסיף גם שלושה ריבאונדים ב-62:65 של קבוצתו החדשה. דאוסון עזב את ישראל לראשונה בקריירה אחרי ששיחק במכבי ראשון לציון ובעונה שעברה בבני הרצליה

שחקן חובנטוד בדאלונה שון דאוסון. טוויטר רשמי חובנטוד בדאלונה, אתר רשמי
שון דאוסון/אתר רשמי, טוויטר רשמי חובנטוד בדאלונה

חובנטוד בדאלונה, קבוצתו החדשה של שון דאוסון, ניצחה היום (ראשון) 62:65 את ברצלונה במשחק ההכנה השני שלה לעונה הקרובה. דאוסון בלט לטובה וקלע 15 נקודות ב-21 דקות. הוא הוסיף גם שלושה ריבאונדים וסיים כקלע השני בטיבו של קבוצתו.

אחרי שזכה באליפות המדינה עם מכבי ראשון לציון בעונת 2015/16, דאוסון (24, 1.98) עזב לראשונה את עיר היין בעונה שעברה לטובת בני הרצליה והעמיד ממוצעים של 16.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בממוצע למשחק. בליגת הקיץ עם ברוקלין הוא העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בממוצע ושיחק חמישה משחקים בלאס וגאס.

חובנטוד בדאלונה היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורסל הספרדי, ואחד משלושה מועדונים שהרכיבו את הליגה הספרדית עם פתיחתה ומעולם לא ירד לליגה השנייה. בין היתר הוציא המועדון בעשור האחרון את ריקי רוביו ורודי פרננדס. בעונה שעברה עמדה חובנטוד במרכז העניין של הליגה הספרדית, לאחר שהייתה כבר עם רגל וחצי בליגה השנייה אחרי 24 מחזורים, אך במצב העניינים הזה יצאה לריצה מדהימה של שבעה ניצחונות בשמונה מחזורים והבטיחה לעצמה מקום בליגה לעונה נוספת.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully