וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוואד, וייסמן ויונתן כהן בסגל הנבחרת הצעירה נגד אזרבייג'אן

בלבול פרסם את הסגל למשחק החוץ נגד האזרים ביום חמישי: גם חוזז, לביא, מלדה וברשצקי בפנים. הנבחרת, שניצחה 1:3 את אזרבייג'אן במשחק הראשון, תנסה להשיג ניצחון שלישי בקמפיין

ניב אהרונסון

מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול, פרסם היום (ראשון) את סגל הנבחרת לקראת משחק החוץ נגד אזרבייג'אן ביום חמישי במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. לנבחרת הישראלית היה קמפיין די מאכזב והיא מגיעה למשחק מהמקום החמישי בבית ה', עם שבע נקודות בלבד ורצף של שלושה הפסדים רצופים.

גם אם תנצח את שלושת המשחקים שנותרו לה, לנבחרת יש סיכוי נמוך לסיים במקום השני וגם אם תסיים בו, יהיה לה סיכוי קלוש לסיים כאחת מהסגניות הטובות ביותר. בכל אופן, היא תנסה לסיים את הקמפיין בטעם טוב ולהשיג ניצחון שלישי. במשחק הקודם מול האזרים, שנערך באצטדיון בעכו באוגוסט 2017, הנבחרת ניצחה 1:3 הודות לשערים של מוטי ברשצקי, אליאל פרץ ומקסים פלקושצ'נקו.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בנבחרת ישראל אישרו: לינדנברגר ביקר בארץ. פיזיותרפיסט גרמני יצורף
נבחרת ישראל: זהבי, חיימוב, גלזר ופלקושצ'נקו בסגל של אנדי הרצוג

מוחמד עוואד, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בכושר הטוב מהליגה? מוחמד עוואד/אדריאן הרבשטיין

סגל הנבחרת הצעירה

שוערים: אסף צור (הפועל רעננה), עומר כץ (בית"ר תל אביב רמלה), חביב אוחיון (מכבי תל אביב)

הגנה: רז מאיר (מכבי חיפה), ירדן כהן (הפועל רעננה), עמית ביטון (מ.ס. אשדוד), רז נחמיאס (הפועל רמת גן), עופרי ארד (מכבי חיפה), עידן כהן (הפועל תל אביב), עידן נחמיאס (עירוני קרית שמונה)

קישור: נטע לביא (מכבי חיפה), עומר לקאו (עירוני קרית שמונה), איתן וולבלום (הפועל נצרת עילית), אור דסה (הפועל רעננה), איהאב גנאים (בני סכנין), גבי קניקובסקי (מכבי נתניה), מוטי ברשצקי (הפועל תל אביב)

התקפה: יונתן כהן (מכבי תל אביב), מתן חוזז (מכבי תל אביב), יונס מלדה (מכבי נתניה), שון וויסמן (מכבי חיפה), מוחמד עוואד (מכבי חיפה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully