וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דווין תומאס חתם לעונה הבאה

2.9.2018 / 13:20

הסנטר (24, 2.06) שירד בעונה שעברה ליגה עם בילבאו הספרדית, ישלים את הסגל של שרון דרוקר במקומו של טרל מילר שעזב בשבוע שעבר. מצטרף בקו הקדמי לג'יי פי טוקוטו, יהונתן שולדבראנד ועידן זלמנסון

דווין תומאס הפועל אילת. GettyImages
מספרד לישראל. דווין תומאס/GettyImages

הפועל אילת החתימה היום (ראשון) את הפורוורד-סנטר האמריקאי דווין תומאס שיחליף בסגל את טרל מילר שעזב את המועדון במהלך השבוע שעבר. החתמתו של תומאס, שצפוי לנחות בישראל בימים הקרובים, תנעל את הסגל של שרון דרוקר לקראת העונה הקרובה, והוא ישלים את הקו הקדמי לצד עידן זלמנסון, יהונתן שולדבראנד וג'יי פי טוקוטו.

תומאס (24, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטית וויק פורסט משנת 2016, כשבשנתו האחרונה הוא רושם מספרים טובים של 15.6 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק, אך הושעה במהלך העונה לשני משחקים והמכללה עצמה רשמה עונה לא טובה. את הקריירה המקצוענית שלו הוא פתח בליגה הראשונה בטורקיה במדי TED אנקרה, ובעונה שעברה רשם 8.6 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בבילבאו שירדה בתום העונה לליגה השנייה בספרד.

כאמור, תומאס הוא אחד מארבעה זרים בסגל של שרון דרוקר לצד הרוקי אלייז'ה בריאנט, הפורוורד ג'יי פי טוקוטו והגארד לנזל סמית'. הסגל הישראלי של אילת מורכב מהרכזים אבי בן שימול ודיוויד כהן, הגארד פרדריק בורדיון, הפורוורד יהונתן שולדבראנד והסנטר עידן זלמנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully