וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "הקבוצות למדו אותנו אבל אני מתחייב שתהיה קבוצה טובה"

2.9.2018 / 12:42

עוזר מאמן מכבי נתניה התייחס לתיקו מול סכנין: "לא היתה טראומה אחרי המשחק הקודם. זה שונה לשחק בלי ערן לוי". על העובדה שהויבך לא נכלל בסגל: "הוא לא כשיר והעדפנו שהוא לא יתלבש"

מאמני מכבי נתניה שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. דני מרון, מערכת וואלה!
ברדה ודראפיץ אתמול/מערכת וואלה!, דני מרון

במכבי נתניה מאמינים בקבוצה ובשחקנים ובטוחים שאחרי הפגרה, תחזור הקבוצה ליכולת שאפיינה אותה בעונה שעברה. פתיחת העונה לא תאמה את הציפיות. התבוסה בשבוע שעבר בחיפה היממה את השחקנים והלחיצה אותם לאורך כל השבוע ואתמול, למרות השאיפה לשלוש נקודות, הקבוצה סיימה ב-1:1 מאכזב מול בני סכנין ובדקת הסיום אף היתה יכולה להפסיד.

"עברנו שבוע לא קל אחרי התבוסה בחיפה. רצינו לחזור לאלמנטים שאיפיינו אותנו אבל חסרה לנו רגל מסיימת", אמר המאמן שי ברדה אחרי המשחק וחיזק את הדעה במועדון לפיה הסגל עוד לא מושלם וצריך למצוא עוד חלוץ. "צר לי על האוהדים שלנו שהביאו כזו כמות ועודדו אותנו אחרי מה שהיה בחיפה. מכבי נתניה הולכת לדרך. הקבוצה האחרות למדו אותנו ואנחנו צריכים למצוא פתרונות".

עוד בנושא:

מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-1:1
בני יהודה - מכבי פתח תקוה: לאבוקסיס "אין זמן להתלונן ולבכות"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן בני סכנין קלאודמיר מול שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. דני מרון, מערכת וואלה!
אביב אברהם אתמול במאבק עם קלאודמיר/מערכת וואלה!, דני מרון

היה לחץ מיוחד אחרי התבוסה בחיפה.

"התוצאה בשבוע שעבר לא היתה צפויה מבחינת המועדון והשחקנים היו לחוצים בעקבות זאת. התפקיד שלנו זה להרגיע. תהיה קבוצה טובה למכבי נתניה. אני מתחייב ומבטיח".

עדיין לא התרגלתם לשחק בלי ערן לוי?

"זה שונה לשחק בלי ערן. שינינו את השיטה בעקבות העזיבה שלו. אנחנו מאמינים מאוד בקבוצה. יש כאן שחקנים שזו צריכה להיות עונת הפריצה הגדולה שלהם".

אפשר להוציא הרבה יותר?

"בהחלט שאפשר להוציא יותר ממה שעשינו עד כה. יש כאן קבוצה טובה. ברור שפתחנו לא טוב אחרי חיפה. הנקודה שהשגנו היא טובה מבחינה מוראלית. לא היתה טראומה אחרי המשחק הקודם. הקבוצה היתה הרבה יותר ממושמעת מבחינה הגנתית. היה לנו חוסר ריכוז אחד ושם ספגנו את הגול. צריך להבין קבוצות למדו את מכבי נתניה ואנחנו נצטרך למצוא פתרונות".

למה טים הויבך לא היה בסגל?

"הויבך לא היה בסגל כי הוא לא היה מאה אחוז. הוא לא היה כשיר. הוא סחב משהו קטן והעדפנו שהוא לא יתלבש. הוא שחקן מאוד חשוב שלנו. הוא ינוח ויחזור אחרי הפגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully