וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה הורחק לראשונה בקריירה: "אם הייתי יכול הייתי עושה זאת שוב"

כוכב פריס סן ז'רמן קיבל אדום ישיר בתוספת הזמן אחרי שדחף את טיי סבנייה קשר נים שתיקל אותו בפראות: "אין בי חרטה, לא יכול לסבול התנהגות כזו". די מריה כבש מהקרן: "ניסיתי את זה הרבה פעמים"

קיליאן אמבפה קשר פריס סן ז'רמן. AP
אדום ראשון בקריירה. קיליאן אמבפה/AP

באופן לא ממש מפתיע, פריס סן ז'רמן פתחה את הליגה הצרפתית בצורה מושלמת עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים אחרי 2:4 בחוץ על נים אמש. קיליאן אמבפה הספיק כבר לכבוש ארבעה שערים למרות שבמשחק הראשון העונה הוא לא שיחק, ובמשחק השני הוא נכנס רק כמחליף במחצית. היכולת של אמבפה לא מפתיעה אף אחד, אך בתוספת הזמן של המשחק הוא קיבל אדום לא אופייני אחרי שדחף בעצבים את טיי סבנייה קשר המארחים שתיקל אותו בפראות.

אמבפה, שכבש ובישל באותו משחק, לא ממש הביעה חרטה על המקרה ואמר לאחר המשחק: "אין לי שום חרטה על המקרה הזה ואם הייתי יכול לעשות את זה שוב הייתי עושה אותו דבר. אני מוכן להתנצל בפני האוהדים ובפני כולם, אבל אני לא יכול לסבול התנהגות כזו כלפיי".

עוד בנושא:

2:4 לפריס סן ז'רמן על נים, ניימאר כבש וחגג כשהוא "בוכה"
אנגליה: ליברפול עם הפתיחה הטובה בתולדותיה בפרמיירליג, גם צ'לסי מושלמת
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן פריס סן ז'רמן אנחל די מריה. רויטרס
פתח מצוין את העונה. אנחל די מריה/רויטרס

"זו היתה הצטברות של דברים", הוסיף אמבפה, "אני לא חושב שיש מקום להתנהגות כזו על המגרש. השופט לקח את ההחלטה הזו, אבל כמו שאמרתי פריס סן ז'רמן מעל זה".

אבל זה לא היה המקרה היחיד שלא קשור לכדורגל במשחק הזה. אחרי השער הראשון במשחק, ניימאר הגיב לשלט המקניט נגדו ביציע ועמד לידו כשהוא עושה תנועה של בכי בצורה מתריסה כלפי האוהדים. לאחר המשחק ניימאר הציג את הצד היפה שלו כאשר התחבק, הצטלם וגם נתן את חולצתו למעריץ נלהב שפרץ אל הדשא ומירר בבכי מהתרגשות מהמחווה של הברזילאי.

נחזור קצת לספורט. אנחל די מריה הקיצוני הארגנטינאי כבש שער יפהפה היישר מנקודת הקרן ואמר לאחר המשחק: "ניסיתי לעשות את זה מספר פעמים. אני מאוד שמח שזה הצליח לי סוף סוף. ראיתי שיש מרווח בקורה הקרובה. אז הלכתי על זה".

המאמן החדש תומאס טוכל התרשם מהיכולת והחוסן המנטאלי של שחקניו שאיבדו יתרון 0:2, אבל חזרו ל-2:4 עם שני שערים מאוחרים: "הראינו הרבה אופי. היינו מוכנים לסבול, אך שאני מאוד שמח על הגישה וההופעה של השחקנים שלי. היה מאוד קשה לנצח כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו במחווה של ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully