וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ורמוט מאוכזב ממעמדו. כץ: "אנחנו נראים כמו צבים. איום ונורא"

2.9.2018 / 7:35

הקשר שוב נכנס כמחליף, הפעם בדקות הסיום. הבעלים תקף: "הקבוצה איטית, זה היה המשחק הכי גרוע מתקופת ההכנה". אז'ובל יעבור בבקרה ביממה הקרובה. אלבז עדיין שוקל את עתידו. השוער טל הדר עשוי לחתום

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון על מכבי נתניה, כינס ניר קלינגר את שחקניו לאסיפה בה הזהיר אותם "מלהגיע נפוחים", כך לדבריו, למשחק מול הפועל תל אביב. ההפסד 1:0 אתמול (שבת) עורר זעם רב לא רק בקרב הצוות המקצועי, אלא גם אצל הבעלים יואב כץ.

"זה היה משחק גרוע. גרוע מאוד, הכי גרוע מאז תקופת ההכנה כולל מחנה האימון", אמר כץ בשיחה הלילה מארצות הברית. "במחנה הצלחנו לעבור יריבות חזקות מבלגיה, המשחק הזה היה יותר גרוע ממשחקים כמו הדרבי וגם מול אטאלנטה. לא בעטנו למסגרת. אנחנו נראים כמו צבים, קבוצה איטית. ההגנה איטית מאוד, כשזיקרי היה עם הכדור תמאש היה לפניו. לא ברור לי איך יצא כדור רוחב". כץ המשיך ואמר: "אני לא מתכוון להביא עוד רכש. אני מקווה שזאת הייתה מעידה חד פעמית, אנחנו עוד נשתפר. באמת שנראינו איום ונורא".

כץ מתכוון לצירוף שחקנים בכירים, משום שבמועדון החליטו לצרף שוער נוסף לסגל. טל הדר מהפועל עפולה עשוי לחתום בימים הקרובים במקום רותם פדידה שהוחלט להשאילו לצור שלום. כזכור, לפני הנסיעה של הקבוצה לאטאלנטה סיכם אחיו סער פדידה את תנאיו בהפועל ראשון לציון ובסוף השבוע חתם עד תום העונה.

עוד בנושא

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חיפה בדקה ה-87
ניר קלינגר: "שיחקנו גרוע, הניצחון על נתניה עשה נזק"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
"לא מתכוון להביע עוד רכש". יואב כץ/יוסי ציפקיס

שחקנים סיפרו כי גילי ורמוט מאוכזב מאוד ממעמדו לאחר שנכנס אתמול בדקות הסיום, זאת אחרי שכבר נכנס כמחליף מול מכבי נתניה כשהקבוצה כבר הבטיחה את התבוסה. "יהיה מעניין לראות מה יקרה כשהשיטה תשתנה", אמרו.

הקבוצה תתאמן השבוע ללא ארנסטס שטקוס שהמריא הלילה כדי להצטרף לנבחרתו ליטא, בדיוק כמו ראדו גנסארי שאמור לטוס הבוקר כדי להצטרף לחבריו בנבחרת מולדובה. ניסו קפילוטו ומקסים פלקושצ'נקו יצטרפו היום להכנות של הנבחרת לקראת אלבניה. השיחות עם שטקוס ופלקושצ'נקו נמשכו עד לפני המשחק ויימכו לאחר שיחזור מהנבחרות. השניים, כזכור, קיבלו הצעות לשלוש וארבע שנים בהתאמה.

בהסכם עם בן אז'ובל התחייבה הפועל חיפה להעביר 225 אלף שקל עד החמישי בספטמבר. הצ'ק הועבר מארצות הברית באמצעות חברת שילוח בינלאומית ביום חמישי ואמור להגיע היום (ראשון) לחשבון הבנק של הפועל עכו. אז'ובל יהיה בסגל רק במשחק הבא. עד לפני המשחק לא היה ברור האם אלי אלבז ימשיך בקבוצה לפחות עד ינואר. העובדה שפתח אתמול שוב בהרכב עשויה להשאיר אותו בסופו של דבר בקבוצה, אך הצעה מקבוצה אחרת עשויה לשנות את התכניות. בית"ר ירושלים גיששה לאחרונה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully