וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ענבל שמש זכתה במדליית זהב בתחרות הגביע האירופי

ספורטאית נבחרת ישראל בג'ודו, המתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, חזרה לאחר פציעה ממושכת וסיפקה חמישה איפונים בדרך להשגת המקום הראשון בתחרות שנערכה בברטיסלבה שבסלובקיה

ענבל שמש ג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
חזרה בסטייל. ענבל שמש/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

ענבל שמש, ספורטאית נבחרת ישראל בג'ודו, זכתה הערב במדליית זהב בתחרות הגביע האירופי בברטיסלבה, בירת סלובקיה. שמש, המתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, התחרתה לראשונה מאז שחזרה מפציעה ממושכת וסיימה כאמור במקום הראשון.

את דרכה לזהב עשתה בצורה מרשימה עם חמישה איפונים בחמישה קרבות. בסיבוב הראשון גברה על מיילס גאולטייה הצרפתייה, 1:25 דקות מפתיחת הקרב, ובסיבוב השני המשיכה עם איפון מהיר על אלכסנדרה ברטון הפינית לאחר 30 שניות מהפתיחה. ברבע הגמר המשיכה במומנטום החיובי עם איפון על צ'יירה האיטלקית בתום 4 דקות, ומכאן המשיכה לחצי הגמר עם איפון על אגטה הפולניה בחלוף 3:25 דקות מפתיחת הקרב. בגמר התמודדה שמש מול סוזן לכנר האוסטרית. 2:08 דקות מתחילת הקרב הספיקו לישראלית לסיים את הקרב עם איפון חמישי ומרשים בתחרות. את ענבל ליוותה בתחרות המאמנת האישית שלה, מיכל האס.

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים: "אני שמח מאוד על הזכייה המרשימה של ענבל שמש במדליית הזהב. ענבל חוזרת לתחרות ראשונה אחרי פציעה ואין כמו לחזור עם זכייה בזהב והשמעת התקווה. זה צעד ראשון וחשוב עבור ענבל".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully