וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונג מין סון השיג שחרור מהצבא: דרום קוריאה זכתה בזהב במשחקי אסיה

הכוכב הקוריאני של טוטנהאם, שיצא לאירופה בגיל 18 ולא הספיק לשרת בצבא, הצליח להשיג את מדליית זהב שמעניקה לו פטור משירות , לאחר שסייע לנבחרת עד גיל 23 לנצח 1:2 את יפן בגמר

יונג מין סון, נבחרת דרום קוריאה. רויטרס
הדגל ביד, בקרוב גם הפטור. יונג מין סון חוגג/רויטרס

נבחרת דרום קוריאה זכתה היום (שבת) במדליית זהב אחרי שניצחה בגמר משחקי אסיה את נבחרת יפן 1:2 לאחר ההארכה, אבל עוד יותר מזה: יונג מין סון נחלץ משירות צבאי ויוכל להמשיך בקריירת הכדורגל שלו באירופה. סון הצטרף כשחקן חיזוק בטורניר באינדונזיה לנבחרת עד גיל 23, שאחרי 0:0 ב-90 הדקות מול יפן, עלתה ליתרון משערים של לי סאונג וו (93) והוואנג הי צ'אן (101) שעבר השבוע מזלצבורג להמבורג. יפן צימקה בדקה ה-115, אך לא מנעה מסון לחגוג עם הדגל בסיום.

סביר להניח שהמשחק לא היה זוכה לסיקור רב לולא ההתעסקות בכוכבה של טוטנהאם, שהיה מוכרח לזכות במדליית זהב בטורניר כדי להימנע משירות צבאי של שנתיים במדינתו. הפטור הצבאי ניתן באופן אוטומטי לספורטאים שעולים על הפודיום ומשיגים מדליית זהב, ואת זה לא היה לסון עד היום.

סון בן ה-26 עבר להמבורג הגרמנית כבר כשהיה בן 18, ולכן לא הספיק לשרת בצבא. החוק במדינתו קובע שעל כל גבר לשרת שנתיים עד גיל 26, ולכן בטוטנהאם חששו שאם לא יצליח להשיג את מדליית הזהב, יחוייב להשלים את שנות השירות הצבאי. הוא החמיץ את המשחקים מול פולהאם ומנצ'סטר יונייטד, ולא ישחק גם מחר נגד ווטפורד, אך לאחר הפגרה יחזור לעמוד לרשותו של מאוריסיו פוצ'טינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully