וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: קימי רייקונן קבע את ההקפה המהירה בהיסטוריה של הסבב

הנהג הפיני של פרארי חרך את המסלול הביתי של הקבוצה במונזה עם זמן של 1:19.119 דקות ומהירות ממוצעת מדהימה של 263.587 קמ"ש. פטל יזנק שני בגרנד פרי האיטלקי, המילטון שלישי

קימי רייקונן נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
אין מקום טוב יותר. קימי רייקונן/רויטרס

קימי רייקונן קבע היום (שבת) את ההקפה המהירה ביותר בהיסטוריה של פורמולה 1. הנהג הפיני הוותיק רשם את ציון הדרך הזה במסלול הביתי של פרארי במונזה ויזנק מחר מהפול פוזישן של הגרנד פרי האיטלקי. האייס מן מפינלנד ניצח את מקצה הדירוג עם זמן של 1:19.119 דקות, כשהמהירות הממוצעת שלו הייתה 263.587 קמ"ש.

היה זה פול פוזישן ראשון של רייקונן העונה, ובסיום הוא אמר: "לא יכולתי לחשוב על מקום טוב יותר לעשות את זה, אבל בינתיים עשינו רק חצי עבודה". מחר ינסה הפיני להעניק לפרארי ניצחון מספר 20 במונזה, וראשון בבית מאז 2010.

סבסטיאן פטל, שותפו של רייקונן לקבוצת פרארי ומי שרודף אחרי אלוף העולם לואיס המילטון, השלים שורה ראשונה אדומה כשסיים שני במקצה הדירוג. המילטון יזנק מהמקום השלישי עבור מרצדס וינסה להגדיל את הפער בפסגה בעזרת ניצחון שני ברציפות בגרנד פרי האיטלקי וחמישי בסך הכול. אם יעשה את זה, ישתווה לשיאן מונזה מיכאל שומאכר - היחיד שרשם חמישה ניצחונות בבית של פרארי.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully