וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב: בכר מתלבט בין עזרא לממן, שכטר צפוי לפתוח

מאמן האלופה עדיין לא הכריע לגבי ההרכב איתו יעלה, כשלא ברור עדיין אם אוחיון יפתח או טהא שיחזור לסגל. איביץ' לא תרגל הרכב, פרץ וגולסה עשויים לעלות ב-11 (א', 21:00, ספ' 5)

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניב מעוז

הפועל באר שבע

האלופה השלימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב לקראת המשחק. לאורך כל השבוע עשה בכר ניסיונות הן מבחינה פרסונלית והן מבחינת המערכים על המגרש כשלא פעם תרגל מערך של שלושה בלמים כשמרוואן קבהא ירד לעמדת הבלם השלישי במצב כזה. חאתם עבד אלחמיד עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולא יהיה בסגל, גם המגן ההונגרי מיהאי קורהוט - שהועבר השבוע בבקרת התקציבים - לא נמצא בכושר משחק לאחר שלאורך הקיץ האחרון לא התאמן באופן סדיר בשל המחשבה שיעזוב וגם הוא לא יהיה בסגל. קורהוט יחכה עד אחרי פגרת הנבחרות כדי לחזור לעניינים. בעמדת הבלם בכר מתלבט בין לואי טהא, שיחזור לסגל, לבין מתן אוחיון כשגם בקישור המאמן עדיין לא החליט האם להחזיר את דן איינבינדר וחנן ממן להרכב. גיא מלמד צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחוד של הקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע דן איינבינדר. ברני ארדוב
איינבינדר יחזור ל-11?/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

ז'איר אמאדור יחמיץ גם את המשחק של מכבי תל אביב מחר מול הפועל באר שבע בגלל הפציעה בכתפו. המאמן ולדאן איביץ' לא תירגל הרכב באימון המסכם ונראה כי יש לו מספר רב של התלבטויות. דור פרץ ואייל גולסה עשויים לפתוח. איתי שכטר צפוי לפתוח בהתקפה לצד אלירן עטר וצ'יקו אופואדו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור פרץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישוב ל-11? פרץ/ברני ארדוב

טריוויה

* זה יהיה משחק הליגה ה-109 בין הקבוצות. עד כה, למכבי תל אביב יתרון 26:51 בניצחונות ועוד 31 משחקים לא הוכרעו.

* במפגש האחרון, מכבי תל אביב קטעה להפועל באר שבע את הרצף ההיסטורי של 51 משחקי בית ללא הפסד, עם 0:1 בטרנר שער אדיר של דור פרץ. למרות זאת, הדרומיים חגגו אליפות שלישית ברציפות.

* בפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו במחזור השני, לפני שלוש שנים, הפועל באר שבע נאלצה לארח בטדי לפני הכניסה לטרנר וערן זהבי קבע 0:1. כך, שני הפסדי הבית האחרונים של האלופה היו מול מכבי תל אביב, באותה תוצאה וכמעט באותה דקה (זהבי 45, פרץ 44).

* כל שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל גמר גביע הטוטו בעונה שעברה, הוכרעו על חודו של שער. כל קבוצה ניצחה ארבע פעמים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טרנר
קהל: 15231

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully