וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין דינמו דרזדן להמבורג נדחה בשל בעיות אבטחה: "זו קטסטרופה"

בשל הפגנה שצפויה בעיירה קמינץ הסמוכה, בדרזדן התבשרו שלא יוכלו לארח את המשחק בבונדסליגה השנייה בשל מחסור באנשי אבטחה. מנכ"ל דרזדן: "אין לנו שום צד בהחלטה המצערת הזו"

אוהדי דינמו דרזדן. GettyImages
ייאלצו לחכות. אוהדי דרזדן/GettyImages

המשחק בבונדסליגה השנייה שבו דינמו דרזדן היתה אמורה לארח את המבורג היורדת מהבונדסליגה (14:00) נדחה למועד בלתי ידוע. הסיבה: בעיירה קמינץ הסמוכה לדרזדן אמורה להיערך הפגנה גדולה למען זכויות אדם בעקבות מותו של תושב העיירה ובדרזדן הודיעו שלמשטרה אין מספיק כוחות כדי לאבטח את שני האירועים שצפויים להיות במקביל, כאשר מעל 30,000 אוהדים היו אמורים להגיע למשחק שהפך מיד לסולד אאוט.

"מנקודת המבט הספורטיבית זו פשוט קטסטרופה", אמר מיכאל בורן מנכ"ל דינמו דרזדן, "אין לנו שום צד בהחלטה הזו ואנחנו מצרים על כך".

המבורג האורחת כבר היתה בדרכה לדרזדן עוד לפני שנודע לה על הדחייה. "ברור שהיינו מעדיפים לשחק בדרזדן כי התכוננו כל השבוע אבל כמו היריבה שלנו, אנחנו צריכים להיצמד להוראות של הרשויות", הגיב ברנד הופמן יו"ר המבורג.

"בהתחשב בנסיבות, אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שכוחות האבטחה הדרושים בקמינץ משפיעים על אירועים אחרים", הסביר יורגן ג'ורג'י מפקד המשטרה המקומית במסיבת עיתונאים שערך, "לאור זאת ביקשנו שהמשחק בין דרזדן להמבורג יידחה למועד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully