וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה נתפס נוהג ללא רשיון בתוקף: "ברצלונה עוקבת בדאגה"

הבלם המשיך לנהוג כרגיל למרות שרשיונו נשלל בעקבות צבירת נקודות, ונתפס על ידי כוחות שיטור בברצלונה. בקבוצה חוששים: השופטים יחמירו איתו עקב הסתבכויות קודמות עם שוטרי תנועה

בלם ברצלונה ג'רארד פיקה. צילום מסך
לא הפעם הראשונה שהוא מסתבך. פיקה/צילום מסך

ג'רארד פיקה מסתבך: בלם ברצלונה עוכב אמש (חמישי) על ידי משטרת התנועה של ברצלונה לאחר שנהג ללא רשיון בתוקף, ובהתאם לחוקים בקטלוניה, עלול לספוג עונש מאסר. על פי דיווח בעיתון הקטלאני "קאדנה סר", השוטרים עצרו את רכבו של פיקה לבדיקה שגרתית בשעות הצהריים אמש, וגילו כי רשיונו לא בתוקף בשל צבירת נקודות מעבירות תנועה שביצע בעבר.

הענישה בקטלוניה במקרים כאלה נעים בין קנס בגובה 6,000 יורו במקרה הטוב, לבין עונש מאסר בפועל של עד שישה חודשים במקרה הרע.

ספק רב אם פיקה אכן ייכלא, אולם הרקורד הבעייתי שלו על הכביש עלול לפעול לרעתו. באוקטובר 2014 פיקה הסתבך עם שוטרי תנועה בברצלונה בפעם הראשונה, אחרי שחנה את רכבו בצורה מסוכנת וסירב להזיזו. על פי עדות השוטר שעיכב את פיקה, הוא הזהיר אותו שיענישו אם לא יעשה כדברו, אך פיקה השיב "בכעס ובצעקות". לאחר שהשוטר מילא דוח נגד פיקה והגיש לו אותו, הבלם השליך אותו לרצפה בכעס. בסופו של דבר ספג פיקה קנס בגובה 10 וחצי אלף יורו, והזהיר אותו מפני הסתבכויות נוספות עם אנשי החוק.

כעת, כך נראה, ברצלונה תיאלץ להמתין לגזר הדין נגד פיקה. ב"אס" צוין ש"הקבוצה עוקבת בדאגה אחרי ההתפתחויות, בין היתר בגלל עבירות התנועה הקודמות של פיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully