וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נדאל שרד מותחן מול חצ'אנוב, סרינה הביסה את ונוס וויליאמס

הספרדי (1) נזקק ליותר מארבע שעות כדי לנצח את הרוסי 7:5, 5:7, 6:7, 6:7 בדרך לשמינית. גם קווין אנדרסון, דל פוטרו, ראוניץ' ותים עלו. נשים: סרינה כתשה את אחותה 1:6, 2:6 במשחק חד צדדי

סרינה עם ונוס וויליאמס. AP
ייפגשו בפעם ה-40. סרינה מחבקת את ונוס/AP

הסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית, גם נשים וגם גברים, שוחק אמש (שישי) וסיפק כמה משחקים מרתקים. במוקד אצל הגברים רפאל נדאל גבר על קארן חצ'אנוב אחרי מותחן. גם קווין אנדרסון, מילוש ראוניץ' ודומיניק תים בשלב הבא. אצל הנשים עמד במוקד דרבי האחיות שבו סרינה וויליאמס הביסה את אחותה הגדולה ונוס.

רפאל נדאל. רויטרס
ניצחון קשה מאוד. נדאל/רויטרס

גברים

רפאל נדאל, המדורג ראשון בעולם ואלוף השנה שעברה, לא שמט מערכה בטורניר הזה עד שהלילה הוא פגש את קארן חצ'אנוב הרוסי, שהגיע לשמינית הגמר בשני הגרנד סלאמים האחרונים (רולאן גארוס ו-ווימבלדון). השור הספרדי הפסיד את המערכה הראשונה ונקלע למשחק הכי ארוך שלו בארה"ב כדי לנצח 7:5, 5:7, 6:7, 6:7 בתוך 4 שעות ו-23 דקות. השמחה של נדאל אחרי הניצחון הזה תעיד עד כמה הוא עבד קשה כדי להשיג אותו ולסדר לעצמו מפגש נוח יותר על הנייר מול ניקולז בסילאשווילי בשמינית הגמר. אחרי שניצח את המערכה השנייה נדאל נקלע לשובר שוויון במערכה השלישית והרביעית, אך הוכיח שוב את החוסן המנטאלי וגם הפיזי שלו בדרך לניצחון קשה מהצפוי.

אלוף 2009 חואן מרטין דל פוטרו, שהגיע לטורניר עם דירוג השיא שלו כשלישי בעולם, נעל את סשן הלילה בארתור אש עם ניצחון בשלוש מערכות על פרננדו ורדסקו הספרדי הוותיק (32 בעולם), 5:7, 6:7, 3:6. דלפו שרגיל למותחנים, נזקק אומנם לשלוש שעות כדי לנצח אך לא שמט מערכה הפעם מול יריב קשה וישחק בשמינית הגמר מול בורנה צ'וריץ' (20), שגבר על דניאל מדבדב הרוסי בשלוש מערכות 3:6, 5:7, 2:6.

עוד טניסאי שעבר מותחן קשה כדי לעלות לשמינית הגמר הוא קווין אנדרסון (5), שהצליח להגיע לגמר בשנה שעברה ונעצר רק אצל רפאל נדאל. הדרום אפריקאי ניצח את את דניס שפובאלוב הקנדי בן ה-19 (28 בעולם) 6:4, 3:6, 4:6, 6:4, 4:6 במשחק שארך כמעט ארבע שעות. המנצח במפגש הזה ישחק נגד דומיניק תים (9) שניצח את טיילור פריץ 6:3, 3:6, 6:7, 4:6.

מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג 24 בעולם, ניצח בצורה מרשימה מאוד את ז'יל סימון הצרפתי בסיבוב השני ובניגוד לנדאל ואנדרסון, הוא ניצח די בקלות את סטן ואוורינקה השוויצרי המתקאמבק. הקנדי, שניצח עד כה במפגש היחיד שהיה בין השניים בגרנד סלאם, נראה מצוין וגבר על יריבו 6:7, 4:6, 3:6 בתוך קצת יותר משעתיים וסידר לעצמו מפגש עם ג'ון איזנר (11), שניצח את דושאן לאיוביץ' בארבע מערכות 6:7, 7:6, 3:6, 5:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סרינה וויליאמס ונוס וויליאמס. רויטרס
עוד ניצחון על אחותה. סרינה עם ונוס/רויטרס

נשים

המשחק הבולט הראשון של הערב הפגיש בין ויקטוריה אזרנקה המתקאמבקת לבין פינליסטית רולאן גארוס סלואן סטיבנס, שבאופן מפתיע למדי הפך לקרב חד צדדי. האמריקאית (3) נראתה טוב בהרבה, השיגה שבירה מהירה בדרך לניצחון במערכה הראשונה תוך 38 דקות, ושרדה גם את הסט השני שהיה ארוך למדי (שעה ו-10 דקות) כל הדרך לניצחון לניצחון 3:6, 4:6. בשמינית הגמר היא תפגוש את אליס מרטנס (16), שגברה 3:6, 6:7 על ברבורה סטריצובה (24).

המשחק שפתח את סשן הלילה בארתור אש הוא זה לו חיכתה כל ארצות הברית. הדרבי בין האחיות וויליאמס, שבו האחות הצעירה סרינה ניצחה בקלות מפתיעה 1:6, 2:6 בתוך קצת יותר משעה. זה היה המפגש ה-30 אי פעם בין האחיות והראשון בארצות הברית מאז שסרינה ניצחה ברבע הגמר לפני שלוש שנים. סרינה, שמחפשת זכייה בגרנד סלאם מספר 24 (!) בקריירה תפגוש בשמינית הגמר את קאיה קאנפי שגברה על רבקה פטרסון. "זה היה המשחק הכי טוב שלי מאז שחזרתי", אמרה סרינה שאכן הציגה את משחקה הטוב ביותר מאז שחזרה מחופשת הלידה הארוכה שלה והתפוצצה דווקא על אחותה.

אלינה סביטולינה (7), שהתקשתה מאוד בסיבוב הראשון, עשתה לעצמה חיים קלים הפעם מול קיאנג וואנג הסינית (26) וניצחה אותה 4:6, 4:6 אחרי שעה ו-10 דקות. בשמינית הגמר היא תפגוש אנסטסיה סבאסטובה (19), שגברה 6:4, 1:6, 2:6 על קטיה מקארובה.

קרולינה פלישקובה, הפינליסטית מ-2016, ניצחה בשתי מערכות את סופיה קנין האמריקאית בת ה-19, שמדורגת 65 בעולם 4:6, 6:7. פלישקובה תפגוש בשמינית הגמר את אשלי בארטי (18) שניצחה את קרולינה מוכובה הצ'כית המפתיעה 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully