וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "היינו שחצנים מול הפועל חיפה, חשבנו שאף אחד לא יכול לגעת בנו"

30.8.2018 / 9:00

מכבי נתניה ערכה מסע"ת לקראת סכנין (ש', 20:00), המאמן דראפיץ' התייחס לתבוסה במחזור הפתיחה: "אי אפשר להגיד שלא קרה דבר". דיא סבע: "אחרי שערן לוי עזב, אני צריך להיות בפרונט"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: אביעד בללי

מכבי נתניה קיבלה מהלומה די רצינית במחזור הפתיחה של ליגת העל כשהובסה 5:0 על ידי הפועל חיפה במשחק הראשון שלה בעידן פוסט ערן לוי. למרות זאת, בקבוצה אופטימיים לקראת העונה הקרובה והיום (רביעי) סלובודן דראפיץ' המאמן ודיא סבע מלך השערים שנשאר בקבוצה ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול בני סכנין (שבת, 20:00).

דראפיץ' התייחס בפתיחת המסע"ת לתבוסה מול הפועל חיפה ואמר: "צריך לראות מה לא עשינו בסדר. צריך לעשות הרבה שיחות ועידוד. השחקנים מאוד רציניים. נצטרך לעבוד על הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר. זה קרה, אי אפשר ללכת אחורה ולהגיד לא קרה שום דבר ומחר יהיה יותר טוב. אנחנו צריכים לעשות כדי שיהיה יותר טוב. לא היינו אגרסיביים, היינו קצת שחצנים מול הפועל חיפה וחשבנו שאף אחד לא יכול לגעת בנו. יש פה חומר טוב אנושי ומקצועי. אני לוקח את זה על עצמי".

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
המנהיג והכוכב הבלתי מעורער של מכבי נתניה. דיא סבע/ברני ארדוב

דראפיץ' הוסיף: "הקהל שלנו מעודד כי הוא רוצה לראות קבוצה שמחה ורצה, ולא משנה אם היא מנצחת או מפסידה. אין לחץ של ניצחון או הפסד. אנחנו צריכים לחזור לבסיס שלנו שהיה אופייני לנו בשנים האחרונות. אותם שחקנים הוכיחו שהם יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

על דיא סבע: "לא משנה מה אומרים עליו, הוא המנהיג של מכבי נתניה. יש ציפיות ויש משהו אחר עם דיא השנה שכמו שהוא היה שחקן הוא צריך להנהיג את החבר'ה. רואים את השינוי ואני מאוד שמח על ההתנהלות והשיפור שלו ואחרי סכנין הוא יקבל חופש להנהיג את הנבחרת".

דיא סבע אמר: "נשארתי פה בשביל להנהיג את מכבי נתניה. ערן לוי הלך אז אני צריך להיות בפרונט ואין לי בעיה עם זה. אני לוקח את זה על עצמי ואני יודע לעשות את זה. כשיש ציפיות זה סימן שאתה מצליח. זה לא סוד שהיו לי הצעות ותמיד אמרתי שזה היה בשיתוף פעולה עם מכבי נתניה. הרגשתי שזה היה נכון בשבילי להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully