וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן לקראת אשדוד: "משחק מהסוג שהיינו מפסידים בו נקודות בעונה שעברה"

30.8.2018 / 9:15

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת שבת. מיכיל קראמר הורחק ל-3 משחקים, אך יזומן עוד השבוע לוועדת משמעת פנימית. הוא יינזף על הפניה לשופט ללא קשר לתוכן הדברים ובמועדון שוקלים לקנוס אותו, גרשון הצטווה לנוח. הקבוצה תערוך אימון כפול. קאיו לא נכח באימון והתאמן עם הנוער

שלומי גבאי

במכבי חיפה שוקלים לקנוס את מיכיל קראמר בעקבות העונש שספג אתמול (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. השחקן הורחק משלושה משחקים, אחרי שבמועדון החליטו עוד לפני הדיון כי במידה שיורחק למספר משחקים הם לא יעברו על כך לסדר היום ויזמנו אותו לוועדת משמעת פנימית. קראמר כבר התנצל בפני אנשי המועדון והשחקנים כך שלא נראה שהעונש שיספוג יהיה כבד, אך המטרה היא להרתיע את השחקנים מפני מקרים דומים בעתיד. "קראמר יעמוד לדין משום שפנה לשופט, ולא משום התוכן של הדברים. זה לא התפקיד שלו", אמרו אתמול במועדון.

עוד בנושא:

מיכיל קראמר הורחק משלושה משחקים בפועל והתנצל: "לא פעלתי בחוכמה"
צפו בפרק הפתיחה של קוף על הגב: מחזירים את מכבי חיפה, פרק 1
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה עם השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
יקבל קנס בנוסף להרחקה? מיכיל קראמר/ברני ארדוב

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אשדוד בשבת. המאמן פרד רוטן התייחס לעונש של קראמר ואמר: "זה לא היה חכם, זה היה חסר כבוד עבור המועדון והוא ראוי לעונש. זה רע עבורו ורע גם בשבילנו. אנחנו לא מתייחסים לזה, אנחנו מתרכזים במשחק ביום שבת".

על המפגש מול אשדוד: "זה משחק מהסוג שהיינו מפסידים בו הרבה נקודות בעונה שעברה. אנחנו רוצים להשיג שלוש נקודות מול הקהל הביתי. הכרטיס האדום השפיע מאוד על התוצאה נגד מכבי תל אביב. אנחנו מוכנים ליום שבת, זה יהיה קרב. המטרה היא להילחם ולנצח עבור האוהדים. אנחנו יודעים שהקבוצות האלה לא עושות לנו חיים קלים".

על המשחק מול מכבי תל אביב: "צברנו ביטחון ככל שהמשחק התקדם. ההתחלה הייתה איטית, אבל הגענו בהמשך למצבים ויצרנו מצבים. אני חושב שהסתגלנו טוב מאוד ונכנסו טוב למשחק הזה".

על סינטאיהו סלליך אמר המאמן: "לפעמים צריך לקבל החלטות לא קלות. שחקנים אחרים התקרבו לרמתו ואני אוהב את זה כמאמן, יש לנו תחרות. אני אוהב מאוד שחקנים בסגנון שלו, יש לו כישרון. הליגה רק התחילה והוא לא שיחק רק משחק אחד, יש לנו עונה שלמה לפנינו. אם הוא יראה לי שהוא מספיק טוב, הוא ישחק".

גיא חיימוב: "קראמר בחוץ לשלושה משחקים? כל שחקן חשוב ויכול לעזור, נצטרך להסתדר עם מה שיש. אנחנו נשפטים על פי תוצאות ומכאן הפנים שלנו ליום שבת. כל קבוצה משחקת בשיטה שלה, ואנחנו נשחק בשיטה שהמאמן יחליט לשחק בה. יש רצון ואנחנו עובדים הרבה, מקווה שנשתפר ונראה טוב יותר ממשחק למשחק. אני חושב שזה מועדון גדול שתמיד שואף ללכת קדימה. יש דרך שהמועדון הזה עובר כרגע ואני רוצה להיות שותף בה, מקווה שנגיע לאן שאנחנו רוצים. אנחנו צריכים לבוא מוכנים לאשדוד ולמצוא את הפתרונות. אשדוד מצוינת ומסוכנת, נצטרך להסתדר".

עוד באותו נושא

מיכיל קראמר הורחק משלושה משחקים בפועל והתנצל: "לא פעלתי בחוכמה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה גיא חיימוב. שלומי גבאי
"נצטרך להסתדר עם מה שיש". גיא חיימוב/שלומי גבאי

לאחר דיון נוסף בנושא של קאיו, במועדון החליטו להגביר את המאמצים לצירוף קשר זר ולהציע לו פיצוי. ייתכן וקאיו ישוחרר בסופו של דבר תמורת סכום סימלי או בחינם תמורת פיצוי, זאת בניגוד למדיניות בתחילת הקיץ לפיה הוא יימכר בסכום שבו נקנה. במועדון רוצים להימנע ממצב בו כרטיס השחקן שלו יוקפא, אך לא שוללים אפשרות כזאת על הסף במקרה שיחליט לא להגיע להסדר. "ברגע שאלאך ימצא את הזר שהוא רצה, נחליט מה לעשות", אמרו במועדון. כזכור, קאיו הוצב ברשימת ההעברות של המועדון לפני מספר שבועות וכעת, האפשרות היחידה שתמנע את עזיבתו היא שאלאך לא ימצא שחקן עד סיום החלון, בעוד 20 יום. "זה לא ריאלי, יש לנו כמה אופציות ובימים הקרובים נחליט", הוסיפו. קאיו עצמו לא נכח באימון היום משום שאינו נמצא בתוכניות. בינתיים, הוא מתאמן עם קבוצת הנוער.

הבוקר תערוך הקבוצה אימון כפול לקראת המשחק מול אשדוד. רמי גרשון יהיה השחקן היחיד שלא ייקח חלק באימונים וייתכן מאוד שסאן מנחם יפתח בסופו של דבר. רועי קהת אמור להחליף את קראמר בסגל. התלבטות קיימת בחלק הקדמי, כשניקיטה רוקאביציה מקבל עדיפות. סינטאיהו סלליך נמצא גם הוא בתמונת ההרכב. רוטן מתלבט בין אטיין ריינן לאליסון דוס סנטוס, זאת למרות היכולת הלא טובה שמגלה הברזילאי. לאור החזרה של קהת, ייתכן שעמית זנטי יישאר מחוץ לסגל. גיא חיימוב ואעיד חבשי יצטרפו לנבחרת ישראל ביום ראשון וישובו לישראל רק ביום רביעי הבא, אחרי משחק הידידות בצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully