וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכיל קראמר הורחק משלושה משחקים בפועל והתנצל: "לא פעלתי בחוכמה"

29.8.2018 / 17:10

לאחר העימות עם אדלר והגרסאות הסותרות, בית הדין לא קיבל את גרסת חלוץ מכבי חיפה: "איני מצפה משחקן עם רקורד אירופאי לפנות לשופט במילים קשות". מאנג'ק: "מנור סולומון, אני מחכה לך"

עריכת וידאו:ניר חן

החלוץ ההולנדי של מכבי חיפה מיכיל קראמר עמד היום (רביעי) לדין בהתאחדות לכדורגל וזאת לאחר העימות עם זיו אדלר במשחק מול מכבי תל אביב. החלוץ ההולנדי הורחק משלושה משחקים בפועל. כזכור, מיד לאחר המשחק, בשיחה שהתקיימה עם החלוץ, הוא טען כי קראו לעברו של אדלר: "פאק, זה אופסייד", בעוד שאדלר עצמו כתב בדו"ח השיפוט שהשחקן קרא לעברו: "פאק יו, זה אופסייד".

בהחלטה שפרסם הדיין נעם ליובין כתב: "איני מצפה ששחקן עם רקורד אירופאי בליגה ההולנדית, במשחקו הראשון במסגרת הליגה הישראלית, "ירגיש בנוח" לרוץ ולפנות לשופט המשחקים במילים קשות, גם אם חושב הוא כי לכאורה היה נבדל בעת הבקעת השער הראשון לטובת קבוצתי מכבי תל אביב. איני מקבל את גרסת "פערי תרבות" בינינו לבין הליגה ההולנדית לעניין האמירות המותרות שם לעומת האמירות המותרות כאן, וגם אם יש כאלו (ובכך הינני מפקפק) הרי שהיה על ראשי הקבוצה להסביר לשחקן מה מותר ומה אסור במגרש הכדורגל. לאחר ששקלתי את הדברים, החלטתי כי על הצד המקל של הדברים ומאחר שהינני מאמין שהתנצלותו של הנאשם הינה כנה, ובשכלול עם חומרת המעשה, הינני גוזר על הנאשם עונש של הרחקה בפועל משלושה משחקים כולל עונש ההרחקה האוטומטי".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
צפו בפרק הפתיחה של קוף על הגב: מחזירים את מכבי חיפה, פרק 1
אחרי הביקורת של רוטן, קראמר הבטיח לשחקני מכבי חיפה: "זה לא יקרה יותר"

מיכיל קראמר מכבי חיפה. ברני ארדוב
שלושה משחקים בחוץ. מיכיל קראמר סופג אדום מזיו אדלר/ברני ארדוב

השחקן הגיע מלווה בדובר המועדון דודו בזק, ובמועדון קיוו שהעובדה שהתנצל בסיום המשחק בפני אדלר תוביל את בית הדין להקל בעונשו. יש לציין כי במהלך הדיון התנצל קראמר על מעשיו ואמר: "התנצלתי על הדרך בה נהגתי, לא פעלתי בחוכמה". בזק עצמו טען במהלך הדיו כי בניגוד לדברים שנכתבו בדו"ח, קראמר לא קילל את השופט. בנוסף, במועדון ביקשו לקבל הקלטה של מכשיר הקשר של השופט, בה נשמעים דבריו של קראמר, אך לא נראה שבאיגוד השופטים יסכימו למהלך.

הקבוצה לא התאמנה היום ותחדש מחר את ההכנות, באימון כפול, לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד. מכיוון שקראמר מורחק מהמשחק הבא, את מקומו צפוי לתפוס בחוד ניקיטה רוקאביציה ונראה כי סינטאיהו סלליך שלא שותף במשחק הקודם פתח באגף. לאחר המשחק יצטרפו השוער גיא חיימוב והבלם עאיד חבשי לנבחרת לקראת צמד המשחקים מול אלבניה וצפון אירלנד.

הקשר הקמרוני ז'ורז' מאנג'ק פנה באמצעות המדיה החברתית לשחקן מכבי פתח תקוה, מנור סולומון, וכתב: "אני מחכה לך במכבי חיפה".

עוד באותו נושא

צפו בפרק הפתיחה של קוף על הגב: מחזירים את מכבי חיפה, פרק 1

לכתבה המלאה

הציוץ של מאנג'ק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully