וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת של רוטן, קראמר הבטיח לשחקני מכבי חיפה: "זה לא יקרה יותר"

28.8.2018 / 11:30

אחרי שהמאמן ביקר את העובדה שהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, החלוץ ההולנדי פנה לחבריו לקבוצה והתנצל. לוזון הבהיר לשחר: לא אנהל מו"מ על סולומון לפני סגירת החלון באירופה

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שקיימה אתמול אימון שחרור, מכבי חיפה תגביר היום (שלישי) את קצב האימונים לקראת המשחק מול אשדוד. רמי גרשון לא התאמן אתמול אבל צפוי לחזור בסוף השבוע לאימונים, כשבצוות המקצועי מקווים שיוכל לפתוח במשחק, אחרת סאן מנחם ימשיך ב-11. רועי קהת ערך אימון מלא וצפוי להיכלל בסגל.

עוד בנושא
בהתאחדות החליטו: קראמר יעמוד לדין בגין העימות עם אדלר
ביקורת במכבי חיפה על דוס סנטוס, שבחים לחיימוב וחבשי
רוטן עקץ באסיפת מכבי חיפה: "לא חכם להשאיר קבוצה בעשרה שחקנים"

מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נטל את רשות הדיבור. קראמר/אדריאן הרבשטיין

בסיום האימון אתמול, שהסתיים בשעות הערב, שוחחו השחקנים על הדברים שהשמיע מיכיל קראמר באסיפת הקבוצה. כזכור, ההולנדי שיעמוד מחר לדין בהתאחדות בגין סעיף של העלבת שופט, נטל את רשות הדיבור והתנצל בפניהם אחרי שפרד רוטן אמר לשחקנים: "זה לא חכם להשאיר אותנו בעשרה שחקנים". לקראת סיום האסיפה, מתברר, פנה ההולנדי לשחקני הקבוצה והבטיח להם כי "זאת הפעם האחרונה שאגיב בצורה כזאת. זה לא יקרה יותר".

מחר יזכו השחקנים למנוחה וביום חמישי אמור להיערך אימון כפול. במכבי חיפה יבהירו בדיון מחר כי קראמר שמכחיש כי קילל את השופט אף התנצל כי פניו אליו ולכן הם מבקשים להקל בהחלטה ולהותיר את העונש על כנו. גורמים בהתאחדות העריכו כי יורחק למשחק נוסף פרט למשחק האוטומטי. במכבי חיפה לא יעברו לסדר היום אם השחקן יורחק למספר משחקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר במחנה האימונים. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
יצטרך להמתין. שחר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

ומה בנוגע למנור סולומון שהוזכר כמועמד להגיע לירוקים? במכבי פתח תקוה הבהירו לירוקים כי לא יקיימו שיחות עם קבוצות ישראליות עד סגירת חלון ההעברות באירופה ובכל מקרה לא תיערך כל שיחה בעניין לפני ה-3 בספטמבר. מקורב לעסקה טוען שאבי לוזון מוכן למכור אותו לקבוצה ישראלית רק אם תשלם 3.5 מיליון יורו על מחצית מהכרטיס, סכום שבשלב זה מכבי חיפה לא מוכנה לשלם. כך או כך, אם השחקן לא יימכר לאירופה עד סוף השבוע, הירוקים יגישו הצעה על השחקן. מוחמד אלאך נחוש להביא קשר התקפי נוסף ללא קשר לעתידו של סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully