וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינט דמפסי הודיע על פרישה מכדורגל: "אסיר תודה על מה שעברתי"

כוכב נבחרת ארצות הברית, שכבש 57 שערים ב-141 הופעות וגם שיחק בפולהאם וטוטנהאם, תלה את הנעליים בגיל 35: "החלום שלי היה להפוך למקצוען. תודה לאוהדים, אני אזכור אתכם לנצח"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

קלינט דמפסי הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל. החלוץ האמריקאי בן ה-35, ששיחק לאחרונה בסיאטל סאונדרס מליגת ה-MLS, ולפני כן כיכב בפולהאם ובטוטנהאם, נחשב לאחד מהשחקנים האמריקאים הגדולים בכל הזמנים והוביל את נבחרתו בשלושה מונדיאלים (2006, 2010, 2014). הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנובמבר 2004, ומאז לבש 141 פעמים את המדים הלאומיים והוא מלך השערים המשותף על לנדון דונובון, כשלשניהם 57 שערים.

"אחרי המון מחשבה על כך והתייעצות עם משפחתי, החלטתי שזה הזמן עבורי לקחת צעד לאחור מהמשחק", אמר דמפסי, שהמשיך: "אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מהקריירה שלי. החלום שלי היה להפוך למקצוען, ואני אסיר תודה על כל מה שעברתי. אני רוצה להודות לאוהדי כל הקבוצות בהן שיחקתי ולאוהדי נבחרת ארצות הברית. תמיד גרמתם לי להרגיש טוב ואני אזכור זאת לנצח".

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן פולהאם קלינט דמפסי. GettyImages
קריירה נהדרת. קלינט דמפסי/GettyImages

אחרי שנבחר לרוקי העונה במדי ניו אינגלנד רבולושן, דמפסי עבר לפולהאם האנגלית, בה כבש 60 שערים, בישל 18 נוספים בשש עונות והוביל את הקוטג'רס לגמר הליגה האירופית. היכולת הטובה הובילה אותו לטוטנהאם, שגם בה חווה עונה לא רעה עם 12 שערים ב-43 הופעות בכל המסגרות. ב-2013 הוא חזר הביתה לארצות הברית כשחתם בסיאטל סאונדרס, בה שיחק עד היום וב-136 הופעות כבש 59 שערים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully