וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דן מורי הורחק משלושה משחקים בפועל

בלם בני יהודה עמד לדין אחרי שהתווכח עם השופט איתן שמואלביץ' בחדר ההלבשה אחרי המשחק נגד מ.ס. אשדוד. הדיין נעם ליובין כתב בהחלטתו: "מעשים אלו אינם צריכים להיעשות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בלם בני יהודה, דן מורי, עמד היום (רביעי) לדין בהתאחדות לכדורגל אחרי שהתווכח עם השופט איתן שמואלביץ' בחדר ההלבשה. הבלם הורחק משלושה משחקים בפועל. מורי אמר בבית הדין שהוא נכנס לחדר השופטים כדי לשאול מדוע קיבל צהוב שני והורחק, ואף ציין שהוא מתנצל על המקרה.

הדיין נעם ליובין כתב בהחלטתו: "הנאשם מודה בכך שהגיע אל חדר השופט, נכנס אליו וניסה לערוך דו שיח עם השופט בעניין הסיבה בגינה קיבל צהוב שני. מעשים אלו, אשר לא היו בגיבוי הנהלת הקבוצה, אינם צריכים להיעשות ובוודאי לא על ידי שחקן הקבוצה וראוי היה כי לא ייעשו. משנעשו, הנני מרשיע את הנאשם בעבירה המיוחסת לו. בהתחשב בהבעת חרטה של הנאשם ולאחר ששקלתי את הדברים, החלטתי כי על הנאשם ייעזר עונש של הרחקה משלושה משחקים בפועל כולל עונש הרחקה האוטומטית".

גם הפועל רעננה עמדה לדין בעקבות הרישום של תמיר כהן ודני בונדר בתפקידים אחרים ולא כעוזרי מאמן. החלטת הביניים שהתקבלה על ידי הדיין הראשי ישראל שמעוני היא שהחלטה בעניין תתקבל בעוד כחמישה ימים.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד עם שחקן בני יהודה דן מורי. יוסי ציפקיס
עונש לא קל. דן מורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully